Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?

Data: 2010-07-08 20:25:14
Autor: E_waldi
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny? Pytam, bo przegladaj±c stronę http://mapy.cdb.sk/spoplatnenie/

powiększajac zamieszczon± tam mapę płatnych odcinków dróg natrafiłem na dosyć dziwne oznaczenie (płatno¶ci???) na przej¶ciu drogowym Zwardoń - Skalite.
Oto to powiększenie. http://img138.imageshack.us/img138/7458/zwardonskalite.jpg

Wychodzi mi, że cały odcinek Zwardoń - Cadca, około 35 km jest bezpłatny, a kilkaset metrów przej¶cia jest płatne? Jakby tak było, to z powodu tego kawałka należałoby kupić winietę?

--
waldi

Data: 2010-07-08 20:33:12
Autor: E_waldi
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
 E_waldi <ewaldi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec czy przez Wisłę? Pojadę w nocy, więc lepiej by droga nie była zbyt dziurawa ;)

Data: 2010-07-08 21:27:02
Autor: Krzysztof Waszkiewicz
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
W artykule <i15cm7$e4k$1@inews.gazeta.pl>
E_waldi napisał(a):

Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec czy przez Wisłę? Pojadę w nocy, więc lepiej by droga nie była zbyt dziurawa ;)

Jesli jedziesz malym mobilem to nie placisz za przejazd tym odcinkiem.
Autostrada platna jest dopiero od Ziliny.

Z Bielska do Zwardonia dojedziesz DK69 przez Żywiec.

Droga z Bielska do Żywca wyglada tak:
http://www.youtube.com/watch?v=JNWsxOiY-HA

Żywiec - Przybędza (droga ekspresowa):
http://www.youtube.com/watch?v=2nH8SQNLUfI

Odcinek Przybędza - Milówka (filmiki robione podczas modernizacji
drogi, teraz droga jest gotowa i nie ma takich utrudnien):
http://www.youtube.com/watch?v=CI316uURQrM

Odcinek Milówka - Zwardoń:
http://www.youtube.com/watch?v=zR4zp-- Nzg0
Uwaga - od czasu tego przejazdu oddano tunel w Lalikach, dzieki czemu
nie mamy tego co na filmiku od 2:10 do 4:50, tylko fajny odcinek Ski z
najdluzszym pozamiejskim tunelem w PL.

Tutaj masz filmik z przejazdu Oščadnica - Čadca. Dla osobowek bez
oplat:
http://www.youtube.com/watch?v=sx0Es6mkmv0

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz  GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwan.eu@gmail.com

Data: 2010-07-08 22:38:14
Autor: E_waldi
Krzysztof Waszkiewicz <iwan@eu07.pl> napisał(a):
Jesli jedziesz malym mobilem to nie placisz za przejazd tym odcinkiem.

¦wietne filmy, czym robiłe¶?

--
waldi

Data: 2010-07-08 23:12:11
Autor: Krzysztof Waszkiewicz
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
W artykule <i15k0l$ama$1@inews.gazeta.pl>
E_waldi napisał(a):

Świetne filmy, czym robiłeś?

Kamera Sony zapis na MiniDV. Teraz trzeba to bedzie nagrac w HD
:)

Zdravim!

Data: 2010-07-08 22:47:14
Autor: J_K_K
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
Użytkownik "E_waldi" <ewaldi@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i15cm7$e4k$1inews.gazeta.pl...
Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec
Najkrócej

czy przez Wisłę?
Jak już to przez Cieszyn i przez Czechy.,
ale to naookoło i możesz po nocy trafić na płatn± czesk± drogę.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-08 22:36:13
Autor: E_waldi
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
 E_waldi <ewaldi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny?

Dziękuję kolegom za szybka i wyczerpuj±c± informację :)

Data: 2010-07-08 23:26:32
Autor: daro
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?

Użytkownik " E_waldi" <ewaldi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i15c7a$cbc$1@inews.gazeta.pl...
Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny?

Nie.
A z Bielska jechać na Żywiec. Mieszkam tu, wszystko ok.
--
d.

Data: 2010-07-09 11:18:25
Autor: J.F.
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
Użytkownik " E_waldi" <ewaldi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i15c7a$cbc$1inews.gazeta.pl...
Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny? Pytam,
bo przegladaj±c stronę
http://mapy.cdb.sk/spoplatnenie/

Cos to u mnie nie dziala,

[...]

Byc moze cos podobnego do drogi Mikulas-Poprad.
Autostrada jest oczywiscie platna, a rownolegla zwykla droga .. dla ciezarowek tez platna. I slusznie - ciezarowki maja jezdzic autostrada, a nie rozjezdzac wioski zeby zaoszczedzic pare euro.

Tak swoja droga - jak jezdzilem za Korbielow pare lat temu, to wydawalo mi sie ze w ktoryms z miast po drodze tez mi mignal znaczek z poplatkiem.
Ale policjanty nie staly, wiec chyba mi sie wydawalo.

J.

Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?