Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?

Data: 2010-07-09 11:18:25
Autor: J.F.
Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
Użytkownik " E_waldi" <ewaldi@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i15c7a$cbc$1inews.gazeta.pl...
Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny? Pytam,
bo przegladając stronę
http://mapy.cdb.sk/spoplatnenie/

Cos to u mnie nie dziala,

Oto to powiększenie.
http://img138.imageshack.us/img138/7458/zwardonskalite.jpg

Wychodzi mi, że cały odcinek Zwardoń - Cadca, około 35 km jest bezpłatny, a
kilkaset metrów przejścia jest płatne? Jakby tak było, to z powodu tego
kawałka należałoby kupić winietę?

Byc moze cos podobnego do drogi Mikulas-Poprad.
Autostrada jest oczywiscie platna, a rownolegla zwykla droga .. dla ciezarowek tez platna. I slusznie - ciezarowki maja jezdzic autostrada, a nie rozjezdzac wioski zeby zaoszczedzic pare euro.

Tak swoja droga - jak jezdzilem za Korbielow pare lat temu, to wydawalo mi sie ze w ktoryms z miast po drodze tez mi mignal znaczek z poplatkiem.
Ale policjanty nie staly, wiec chyba mi sie wydawalo.

J.

Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?