Zwa¿ylem ko³o

Data: 2009-10-09 15:35:46
Autor: CeZ__134
Zwa¿ylem ko³o

24" x 3" z pancern± dêtk±
3945g
Nie za ma³o?

Hhmm.. Powiedz mi, na co Ci trzycalowy kapec ? Na Szczyrk wystarcza smialo 2.35 max 2,5 ..
No chyba ze te 3` maja zrekompensowac co innego ..:)

CeZ__134

Data: 2009-10-09 07:07:29
Autor: Flash
Zwa¿ylem ko³o
On 9 Pa¼, 15:35, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

2.35 max 2,5 ..
No chyba ze te 3` maja zrekompensowac co innego ..:)

Moze planuje przejechac Australie na wyjatkowo waskich oponach?
http://www.wildworks.co.nz/csr/equipment_pl.php

Data: 2009-10-09 15:41:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zwa¿ylem ko³o

[...]

Niby co?
:>

Nie tylko Szczyrk.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-09 15:55:48
Autor: Rzaq
Zwa¿ylem ko³o

U¿ytkownik "CeZ__134"  napisa³ w wiadomo¶ci

Hhmm.. Powiedz mi, na co Ci trzycalowy kapec ?

Zyga musi przej¶æ ca³± drogê od marketa przez Sekima (czy tam Sekimopodobnego) z trzycalówkami 24", tylko ten Boxxer tu jako¶ nie pasuje, lepszy by³by Super Monster ;)

--
Rzaq

Data: 2009-10-09 13:59:15
Autor: Jan Srzednicki
Zważylem koło
On 2009-10-09, Rzaq wrote:

Użytkownik "CeZ__134"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

Hhmm.. Powiedz mi, na co Ci trzycalowy kapec ?

Zyga musi przejść całą drogę od marketa przez Sekima (czy tam Sekimopodobnego) z trzycalówkami 24", tylko ten Boxxer tu jakoś nie pasuje, lepszy byłby Super Monster ;)

Ale dokÄ…d ta droga? Z marketa przez Sekima do...?

DokÄ…d zmierza z.?

Data: 2009-10-09 16:07:21
Autor: Rzaq
Zwa¿ylem ko³o

U¿ytkownik "Jan Srzednicki"  napisa³ w wiadomo¶ci

Ale dok±d ta droga? Z marketa przez Sekima do...?

Dok±d zmierza z.?

Tego to pewnie sam z. nie wie ;)

--
Rzaq

Data: 2009-10-10 08:45:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zważylem koło

[...]

Do Karpiela!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-10 16:02:10
Autor: Rzaq
Zwa¿ylem ko³o

U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"  napisa³ w wiadomo¶ci

Dok±d zmierza z.?

Do Karpiela!

To dopiero prze³om wieków, wiêc jeszcze d³uga droga przed Tob± ;)

--
Rzaq

Data: 2009-10-10 08:45:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zwa¿ylem ko³o

Hhmm.. Powiedz mi, na co Ci trzycalowy kapec ?

Zyga musi przej¶æ ca³± drogê od marketa przez Sekima (czy tam

Z ma³ej zet!

Sekimopodobnego) z trzycalówkami 24", tylko ten Boxxer tu jako¶ nie pasuje, lepszy by³by Super Monster ;)

SEKIM!

zyga
--
A fe, A psik, A ha