Zwa¿ylem ko³o

Data: 2009-10-09 15:50:04
Autor: Adam Kadlubek
Zwa¿ylem ko³o
On 9 Pa¼, 12:36, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
24" x 3" z pancern± dêtk±
3945g
Nie za ma³o?
:>

Zieeeef.

Ja mam:

Novatec DO42sb ~ 550gram
Szprychy ~ 400gr
Obrêcz dartmoor rider ~ 600gr
Opona Minion DH rear ~ 1200
dêtka DH ~ 450
circa 3200gr. Tarczy 203mm nie liczê. Tak samo jak nie liczê kasety.

Z przodu te¼ co¶ ko³o tego...

I to w rowerze który nie pretenduje do miana dh-hardkora tylko w z
zwyk³ej endurce.

Wiêc - o co halo?

Pozdr
--
Adam Kadlubek

Data: 2009-10-10 08:52:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zwa¿ylem ko³o

[...]

Hehe.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-10 19:39:36
Autor: Adrian S.
Zwa¿ylem ko³o
Adam Kadlubek wrote:

Obrêcz dartmoor rider ~ 600gr

Pisze siê Raider. Te¿ mam te obrêcze, w rowerze EN/AM spisuj± siê ¶wietnie.
Do tego cena!

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-10 19:43:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zwa¿ylem ko³o

Obrêcz dartmoor rider ~ 600gr

Pisze siê Raider. Te¿ mam te obrêcze, w rowerze EN/AM spisuj± siê ¶wietnie.
Do tego cena!

Pe³na zgoda.
Do tego ³adna.

zyga