Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerzystów

Data: 2016-07-18 14:41:24
Autor: Akarm
Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerzystów
Nieświadomie przyczyniłem się do (niewielkiego, co prawda) zwiększenia bezpieczeństwa rowerzystów.
Podczas jazdy rowerem zostałem przestraszony przez wyprzedzającą mnie na gazetę "eLkę". Dopadłem ją po kilkudziesięciu metrach, zaraz po skręcie w ulicę poprzeczną. Drę się: - Jaka powinna być minimalna odległość podczas wyprzedzania rowerzysty lub kolumny pieszych?! Facet z fotela instruktorskiego wychodzi i mówi:
- to do mnie? Jako do instruktora?
Przytaknąłem.
- Proszę pana, ja nie jestem instruktorem. Ja jestem egzaminatorem.
Wybałuszyłem oczy.
- A ta pani właśnie oblała egzamin. Dlatego zjechaliśmy z głównej jezdni, teraz się przesiadamy. Pani nie zdała właśnie z powodu niewłaściwego wyprzedzenia rowerzysty.
Hehe, choć jedna kandydatka na kierowcę będzie teraz pamiętała, że należy zachowywać bezpieczny odstęp. :)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-07-18 16:09:07
Autor: Titus Atomicus
Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerz ystów
In article <578cce76$0$653$65785112@news.neostrada.pl>,
 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

Nieświadomie przyczyniłem się do (niewielkiego, co prawda) zwiększenia bezpieczeństwa rowerzystów.
[...]
Brawo ten pan!

Hehe, choć jedna kandydatka na kierowcę będzie teraz pamiętała, że należy zachowywać bezpieczny odstęp. :)
Na dwoje babka wrozyla.
Moze sie okazac, ze ta trauma wplynie na jej stosunek do rowerzystow, jak juz zda ten egzamin.
--
TA

Data: 2016-07-18 10:00:04
Autor: Rowerex
W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 15:09:10 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Na dwoje babka wrozyla.
Moze sie okazac, ze ta trauma wplynie na jej stosunek do rowerzystow, jak juz zda ten egzamin.

"Oblałam egzamin przez jakiegoś pieprzonego pedalarza! Mają ścieżki i chodniki, niech się tam wynoszą zawalidrogi jedne. Jak takiego jeszcze raz spotkam, to zepchnę go do rowu z szambem, niech popamięta debil jeden!!"

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-07-18 19:32:26
Autor: Jawi
W dniu 2016-07-18 o 19:00, Rowerex pisze:
"Oblałam egzamin przez jakiegoś pieprzonego pedalarza! Mają ścieżki i chodniki,
niech się tam wynoszą zawalidrogi jedne. Jak takiego jeszcze raz spotkam, to
zepchnę go do rowu z szambem, niech popamięta debil jeden!!"
Mam znajomą co do niedawna wyrażała podobną opinię o rowerzystach.
DO pracy miała 500 - 700m ale inaczej jak samochodem nie pojechała.
Kondycji zero, nadwaga, ciągłe sapania :)
Do czasu, aż sama kupiła rower...
Taki na trzech kółkach, z koszem. Niby na zakupy i dla wygody :)
Taki książkowy przykład zawalidrogi.

Data: 2016-07-18 22:00:59
Autor: MadMan
Dnia Mon, 18 Jul 2016 19:32:26 +0200, Jawi napisał(a):

DO pracy miała 500 - 700m ale inaczej jak samochodem nie pojechała.

A to opłaca jej się? Jakbym miał 500m do pracy to bym rowerem pewnie nie
jeździł bo za blisko. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-07-28 18:16:32
Autor: Jawi
W dniu 2016-07-18 o 22:00, MadMan pisze:
A to opłaca jej się? Jakbym miał 500m do pracy to bym rowerem pewnie nie
jeździł bo za blisko.
nie wiem czy opłaca się rowerem, zależy gdzie bym go trzymał, jak przy wejściu do domu to bym pewnie jeździł.
A samochodem się jej opłacało?

Data: 2016-07-28 20:47:56
Autor: MadMan
Dnia Thu, 28 Jul 2016 18:16:32 +0200, Jawi napisał(a):

[...]

Samochodem to sobie nie umiem za bardzo wyobrazić co by musiało być żeby
się opłacało. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-07-18 17:32:33
Autor: Andrzej Ozieblo
Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerzyst Ăłw
W dniu 2016-07-18 o 16:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Obawiam się, że to drugie. Nie wiem jakbym ja zareagował jako rowerzysta, ale prawdopodobnie widząc "L" odpuściłbym.

Data: 2016-07-18 18:00:44
Autor: Budzik
Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerzystów
Użytkownik Andrzej Ozieblo ypoziebl@cyf-kr.edu.pl ...

[...]

To bląd bo to ostatni moment kiedy kierowca nie jest jeszcze przekonany o swojej cąłkowitej nieomylnosci i umiejetnosciach porównywalnych do kierowców F1... :)

Zwiększyłem bezpieczeństwo rowerzystów