Zwi膮zek partnerski

Data: 2015-07-23 22:36:41
Autor: Lord z Cowshed
Zwi膮zek partnerski
U NASZ BLASZNIAK脫 OBWION脫JE ZWIONZEK pARYTNERySKI ,RZE TAT脫L 呕RE MOJOM K脫PA, JARZEREM K脫PALA TAT脫LA, W FSZYSKIEM贸 SIEM PSZYGLONDA S MAT脫LOM BAB脫LA
IJESZCZE MALASCZOM ZE ZAZDRO艢膯I

MW

Data: 2015-07-24 12:07:51
Autor: Lord z Cowshed
Zwi膮zek partnerski
Chuju z艂amany!
Ma艂o ci jeszcze nick贸w?
Zasrywasz fora jako u2/Lord Donald/Mark Woydak/Filip i jeszcze podszywasz si臋 pod m贸j POsra艅cu!?

WYPIERDALAJ!

Lord z Cowshed

U偶ytkownik "Lord z Cowshed" <PiS@klaka.org> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:morj8n$q60$1@speranza.aioe.org...

Data: 2015-07-25 18:53:40
Autor: Lord z Cowshed
Zwi膮zek partnerski

I co cymbale, podszywasz sie teraz pod m贸j nick? Gdyby艣 nawet podszywa艂 si臋 pod jaki tam sobie chcesz i tak wszyscy wiedz膮, 偶e艣 cymba艂 zasrywaj膮cy fora jako u2/Mark Woydak/Filip/Lord Donald czyli ten sam idiota z suwalskiego zadupia czyli u2. Na偶ra艂e艣 si臋 kociego g贸wna pozyskanego od kota prezesa?

Lord z Cowshed

U偶ytkownik "Lord z Cowshed" <PiS@klaka.org> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:movtgr$hsi$1@speranza.aioe.org...