Zwiastuny filmów - czy ONI powariowali?

Data: 2009-11-18 11:40:44
Autor: vilca
Zwiastuny filmów - czy ONI powariowali?
Kto układa te zwiastuny?! Toż to są blisko 3 minutowe streszczenia, w których w zasadzie brakuje tylko kilku szczegółów potrzebnych do ogarnięcia całości akcji.

Jeżeli autorzy tych zwiastunów myślą, że mnie zachęcą w ten sposób do przyjścia do kina - to są w błędzie.
Mam nadzieję, że nie tylko ja przyjmę taką formę "protestu".

MN
====

jedni lubia zwiastuny, inni nie...  jak w zyciu, niezaleznie jak ten zwiastun bedzie skontruowany to do kin i tak polecą stada spragnionych kolejnych produkcji. Wiadomo.

vilca

Data: 2009-11-25 22:29:39
Autor: TeleV
Zwiastuny filmów - czy ONI powariowali?
Użytkownik "vilca" <iss@aaa.pl
jedni lubia zwiastuny, inni nie...  jak w zyciu, niezaleznie jak ten zwiastun bedzie skontruowany to do kin i tak polecą stada spragnionych kolejnych produkcji. Wiadomo.

najlepszy przykład to reklamy telewizyjne Wszyscy Jesteśmy Chrystusami

film beszczelnie sprzedawany jako komedia, sequel Dnia Świra

a okazał się być ciężkostrawnym studium alkoholowym

jedni w tym momencie powiedzią, że ludzie zostali oszukani

a drudzy, że przynajmniej zapoznali się z tematyką na ktorą sami by się nie zdecydowali

TV

Zwiastuny filmów - czy ONI powariowali?