Zwi±zek potęg± jest i basta!

Data: 2010-04-06 13:30:30
Autor:
Zwi±zek potęg± jest i basta!

http://www.rp.pl/artykul/2,457403_Zwiazki_zadaja_coraz_wiecej.html

czyli za ich zachcianki zaplacimy wzrostem cen pradu... --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-06 13:40:10
Autor: WW
Związek potęgą jest i basta!
<he®sk> pisze:
http://www.rp.pl/artykul/2,457403_Zwiazki_zadaja_coraz_wiecej.html

czyli za ich zachcianki zaplacimy wzrostem cen pradu...

Czy za ich to nie wiem, ale za zachcianki UE z cała pewnością tak.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-04-06 14:07:07
Autor:
Zwi±zek potęg± jest i basta!
On Tue, 06 Apr 2010 13:40:10 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

<he®sk> pisze:
> http://www.rp.pl/artykul/2,457403_Zwiazki_zadaja_coraz_wiecej.html

Czy za ich to nie wiem, ale za zachcianki UE z cała pewnością tak.

 jedyny pozytek z UE to pieniadze na budowe drog wydawane  wg okreslonych zasad. nasze pieniadze. gdyby nie to dalej
 budowano by "dacze" prominenckie zamiast wylewac asfalt  na drogi "szybkiego ruchu" w UE nazywane lokalnymi.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-06 14:56:33
Autor: WW
Związek potęgą jest i basta!

<he®sk> pisze:
[...]

I mamy 350 km autostrad.
A poza tym jesteśmy płatnikiem netto :-(

Data: 2010-04-06 15:12:39
Autor:
Zwi±zek potęg± jest i basta!
On Tue, 06 Apr 2010 14:56:33 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  jedyny pozytek z UE to pieniadze na budowe drog wydawane >  wg okreslonych zasad.

I mamy 350 km autostrad.
A poza tym jeste¶my płatnikiem netto :-(

 nie mow. przez ostatnie 2 lata przybylo solidnych drog.
 pozostal do zalatwienia cyrk z rospuda i pazernosc tzw
 "ekologow", ktorzy za kase na ich konto odstepuja od protestow
 przeciwko naruszeniu terenu gniazdowania rudzika blotnistego.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 11:13:17
Autor: WW
Związek potęgą jest i basta!
<he®sk> pisze:
[...]

Zapominasz o podwyżce VAT-u na materiały budowlane co czyni znacznie droższą budowę dróg, znaczne opłaty ekologiczna na GLOBCIO, oczywiście ogromna podwyżka cen prądu i podatek od paliwa.
Oczywista wszystko w imiÄ™ wyrĂłwnania cen w UE.
Tylko, cholera, o wyrĂłwnaniu zarobkĂłw nikt nie wspomina, co czyni nas automatycznie obywatelami nawet nie II ale III kategorii.
Z pozyskanych już środków zużyliśmy 14,7 %, z czego 92,3% na zakupy towarów i usług - zwłaszcza szkoleniowych - w starych państwach UE.
Wnioski sam wyciÄ…gnij.
(dane za raportu UE za 2008rok)