Związek potegą jest i basta!

Data: 2012-05-14 18:17:04
Autor: Jimmy Squarefoot
Związek potegą jest i basta!
Tyle dobrego kiedyś czytałem o "Solidarności", a tu proszę: http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/biedron-o-protescie-s-widzialem-pijanych-ludzi-lez,1,5130398,wiadomosc.html : "Byłem przerażony protestem tak zwanych związkowców pod Sejmem. Widziałem pijanych ludzi leżących na trawniku, sikających gdzie popadnie, obrzucających inwektywami przechodniów, bijących ludzi." Oto kolejne po kibolach zbrojne ramię PiS.

BomBel

Związek potegą jest i basta!