Zwi眤ki i wsp髄noty wyznaniowe

Data: 2011-07-16 20:16:19
Autor: rmrmg
Zwi眤ki i wsp髄noty wyznaniowe
Dnia Fri, 15 Jul 2011 04:00:15 -0700, Jan Bartnik napisa艂(a):

I teraz wszystko rozbija si臋 o ow膮 wsp贸lnot臋 wyznaniow膮... c贸偶 to
takiego jest. S艂ysza艂em o zwi膮zkach wyznaniowych, kt贸re s膮 艂adnie w
prawie zamocowane i mo偶na list臋 znale藕膰 w rejestrze prowadzonym przez
MSWiA.

Jak dla mnie to albo podzbi贸r zwi膮zk贸w wyznaniowych: np jaki艣 zakon ma swoje prawa odno艣nie nakry膰 g艂owy. Czyli co艣 w ramach tego co jest u nas zalegalizowane.
albo nadzbi贸r zwi膮zk贸w wyznaniowych: np jestem cz艂onkiem zarejestrowanego we W艂oszech zwi膮zku wyznawc贸w wiruj膮cej pizzy. Jest to wsp贸lnota wyznaniowa ale, 偶e jestem sam jeden w Polsce, to nie da si臋 tutaj zarejestrowa膰 zwi膮zku wyznaniowego.
O dziwo, jedno drugiego nie wyklucza.

Zwi眤ki i wsp髄noty wyznaniowe