Związkowiec wywalczył sobie prawo do szczania na peronie.

Data: 2012-03-30 15:55:52
Autor: Grzegorz Z.
Związkowiec wywalczył sobie prawo do szczania na peronie.
Zadbany mężczyzna w średnim wieku, nie oglądając się na innych pasażerów,
po prostu rozpiął spodnie i załatwił się na peronie Dworca Centralnego.
Pikanterii sprawie dodaje fakt, że to kolejarz, a do tego szef związkowców
z Małopolski. Sytuację nagłośnił Kamil, miłośnik Centralnego, który spędza na dworcu dużo
czasu, dokumentując m.in. jego remont. Swoje zdjęcia zamieszcza na forum
www.skyscrapercity.com . - Idąc trzecim peronem, miałem okazję, nie wierząc
własnym oczom, zobaczyć, jak ten radosny pan wyjmuje nagle przyrodzenie i
zaczyna bezczelnie lać na kręcone schodki - napisał Kamil, który na forum
występuje jako "FauxNews".

Z jego relacji wynika, że przyłapany mężczyzna pokazał w kierunku aparatu
obraźliwy gest środkowym palcem, po czym zaczął odchodzić z peronu. Kamil
poszedł za nim, dzwoniąc po policjantów z dworcowego komisariatu. -
Mężczyzna próbował schować się w kawiarni, ale policjanci szybko przyszli
na miejsce. Trafiliśmy na komisariat, gdzie na podstawie zdjęć ukarano
mężczyznę stuzłotowym mandatem. On tłumaczył jeszcze, że ma chore nerki i
miał po prostu pilną potrzebę. Na pewno nie był pijany, był za to
elokwentny i sprawiał wrażenie kulturalnego - opowiada Kamil, którego tym
bardziej zdziwiło, że na odchodnym mężczyzna machnął mu legitymacją i
powiedział, że pracuje w Inter City i "odpłaci" za wizytę w komisariacie.
(...)

Kamil nie zdążył przeczytać nazwiska na legitymacji, spytaliśmy więc o
mężczyznę w PKP Intercity. - Trudno nawet komentować taką żenującą sprawę.
Cieszymy się, że ten pan trafił na komisariat i został ukarany. To jednak
nie nasz pracownik - powiedział "Gazecie" Michał Wrzosek z PKP Intercity.

Tożsamość mężczyzny udało się ustalić w ostatni poniedziałek. Okazało się,
że to Krzysztof Knapik, przewodniczący Związku Zawodowego Kolejarzy
Małopolskich i pracownik Przewozów Regionalnych. - Jest mi przykro, że
doszło do takiego zdarzenia w naszej kolejarskiej społeczności. Chciałabym
przeprosić wszystkich za tę naganną sytuację. Zapewniam, że wobec naszego
pracownika zostaną wyciągnięte konsekwencje. Jakie, tego najpierw dowie się
on sam - powiedziała Katarzyna Mirowska, rzeczniczka Przewozów
Regionalnych. Pod związkowym telefonem Krzysztofa Knapika usłyszeliśmy
wczoraj, że "szef zmienił numer i nie ma możliwości porozmawiania z nim".

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11447526,Kolejarz_zwiazkowiec_sika_na_peronie_Dworca_Centralnego.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-30 18:49:14
Autor: pluton
[...]

Facet po prostu olewa warszawke.

Nullification

Data: 2012-03-30 18:58:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl4od7$88v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłoby fajniej, gdybyś stał obok i facet oszczałby ci spodnie i buty! Cieszyłbyś się?

Data: 2012-03-30 20:25:07
Autor: pluton
> [...]
> Facet po prostu olewa warszawke.

Byłoby fajniej, gdybyś stał obok i facet oszczałby ci spodnie i buty!

A jeszcze fajniej, jakby najszczal tobie na leb. cieszysz sie ?

Nullification

Data: 2012-03-30 21:34:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl4u11$g1b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Cieszyłbyś
się?

A jeszcze fajniej, jakby najszczal tobie na leb. cieszysz sie ?

Nie mógłby tego zrobić, bo natychmiast dostałby w ryja.

Data: 2012-03-30 21:42:59
Autor: pluton
Związkowiec wywalczył sobie prawo do szczania na peronie.

> Cieszyłbyś
>

> A jeszcze fajniej, jakby najszczal tobie na leb. cieszysz sie ?

Nie mógłby tego zrobić, bo natychmiast dostałby w ryja.

Ja tez sie ciesze, ze sie cieszysz.

Nullification

Związkowiec wywalczył sobie prawo do szczania na peronie.