"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima

Data: 2011-12-06 18:32:26
Autor: Robert
"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
Wszystkim udało się "uruchomić" digipass od BGŻ Optima bez problemów?
Bo u mnie kicha :[
Po dłuuugim czasie oczekiwania dostałem w końcu digipass, a po kolejnym dłuuugim czasie - PIN.
Zgodnie z instrukcją uruchomiłem, wprowadziłem PIN, podałem dwukrotnie nowy, wyświetliło się APPLI i.... ciągle się świeci :[
Choć teraz zamiast APPLI jest coś w stylu AP*LI, gdzie * to dwie poziome kreseczki od drugiego P.

Dodzwonić się do banku raczej nie jest rzeczą możliwą :/ stąd też zapytam tutaj:
da się jakoś to ustrojstwo wyłączyć/zresetować?

Data: 2011-12-06 10:17:02
Autor: JaMyszka
"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 18:32:26 UTC+1 użytkownik Robert napisał:
Wszystkim uda�o si� "uruchomi�" digipass od BG� Optima bez problem�w?
(...)
da si� jako� to ustrojstwo wy��czy�/zresetowa�?

Da się;) Ja też miałam parę podejść;p
A teraz pytanie za 5 punktów - jesteś na etapie nadawania swojego PIN, czy już chcesz go autoryzować na stronie?
Bo jeśli Twój PIN, to musisz wcisnąć 1 (tak pamiętam). Gdy na ekranie masz APPLI. A potem wbić swoją kombinację 5 cyfr. Natomiast, gdy to robisz przez www, to musisz wybrać 2 (też przy APPLI). Ten kod, który Ci się ukaże, wbić we wskazane miejsce na stronie.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-06 20:19:47
Autor: Robert
"JaMyszka" napisał:
Da się;) Ja też miałam parę podejść;p

No pewnie taak... Ale z cierpliwością to u mnie lekko na bakier :/

[...]

Byłem/jestem na etapie nadawania własnego PINu. Ale teraz nie jestem w stanie zrobić NICZEGO, to digipass się po prostu zawiesił. Wyświetla cały czas zniekształcony napis APPLI i nie reaguje na nic.

Data: 2011-12-06 20:38:26
Autor: Damian News
"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
Witam,

[...]

odkręć 4 śrubki i wyciągnij bateryjkę może się uda :)

Data: 2011-12-06 20:50:20
Autor: Robert
"Damian News" napisał:
odkręć 4 śrubki i wyciągnij bateryjkę może się uda :)

Myślałem o tych śrubkach...
Ale nie wiem, czy pod naklejką nie ma piątej. I nie wiem, czy jak zobaczą odkręcanie, to zaraz nie wymyślą jakiejś "kary" ;-)

Data: 2011-12-06 20:58:14
Autor: Robert
"Robert" napisał:
Myślałem o tych śrubkach...
Ale nie wiem, czy pod naklejką nie ma piątej.

Sprawdziłem: chyba jest. Po odkręceniu czterech nie da się zdjąć pokrywy. A tej naklejki wolę nie rozwalać.

Data: 2011-12-06 23:16:16
Autor: Damian News

Użytkownik "Robert" <robert@poczta.naOnecie.pl> napisał w wiadomości news:jbls4s$3k8$1inews.gazeta.pl...
"Robert" napisał:
Myślałem o tych śrubkach...
Ale nie wiem, czy pod naklejką nie ma piątej.

Sprawdziłem: chyba jest. Po odkręceniu czterech nie da się zdjąć pokrywy. A tej naklejki wolę nie rozwalać.
OK Ale już wiemy że jest co najmniej 5 śrubek.
Ktoś odwazny na rokręcenie do końca Digipasa ? :)

Data: 2011-12-06 20:39:27
Autor: notveryoldman
"Zwiecha" Digipassa z BGĹť Optima
W dniu 2011-12-06 20:19, Robert pisze:

digipass się po prostu zawiesił. Wyświetla
cały czas zniekształcony napis APPLI i nie reaguje na nic.

Ja to bym odkręcił te cztery śrubeczki i poszukał baterii. A potem bym ją wyjął i włożył (jeśli by oczywiście tam była). Potem bym digipassa skręcił. Gdyby ożył, to ok. A gdyby nadal był zdechły, to procedura wymiany...

--
notveryoldman

Data: 2011-12-07 11:40:23
Autor: Jarek Andrzejewski
"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
On Tue, 06 Dec 2011 20:39:27 +0100, notveryoldman
<notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote:

[...]

O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-07 16:28:58
Autor: Robert
"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.

Czyli wymiana...
I - jak rozumiem - na mój koszt? (w sensie kosztów wysyłki?)
Kilka takich problemów ze "sprzętem" i odsetki z lokat diabli wezmą ;)

Data: 2011-12-07 17:48:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Robert" <robert@poczta.naOnecie.pl> napisał w wiadomości news:jbo0o0$jpu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mieli przysyłać drugi gratis. Coś się zmieniło ?
P.G.

Data: 2011-12-07 18:02:40
Autor: Kamil Jońca
Piotr Gałka <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> writes:

[...]

Też miałem tak, napisać, ale on pisze o kosztach wysyłki. Swoją drogą
trzeba im stary odsyłać?
KJ

Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2011-12-07 19:29:33
Autor: Robert
"Piotr Gałka" napisał:
Mieli przysyłać drugi gratis. Coś się zmieniło ?
P.G.

Nie.
Jest OK.
To było moje gdybanie - myślałem, że trzeba będzie odesłać stary na swój koszt, a bank prześle nowy (na swój koszt).
Ale nic takiego nie ma miejsca - po prostu przesyłają nowy.

Data: 2011-12-07 15:43:38
Autor: Anna Kozłowska
Robert <robert@poczta.naOnecie.pl> napisał(a):
[...]

Witam serdecznie,

Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj
http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.aspx
Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku,
proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
www.bgzoptima.pl/media/default.aspx,

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-07 16:58:02
Autor: Robert
" Anna Kozłowska" napisał:
[...]

Dziękuję za informację

Po wieeelu próbach udało mi się przed chwilą dodzwonić na Waszą infolinię i po rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że mój digipass mogę już "skasować" a zostanie mi przysłany nowy/sprawny.

Co do aktywacji urządzenia: wszystko wykonywane było zgodnie z instrukcją na pudełku z Digipassem.
A że się zepsuł, to widocznie ... zwykły pech. :-)

Pozdrawiam
Robert

"Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima