Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku

Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku

Data: 2014-03-05 09:17:18
Autor: Piotr Klimek
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie konieczna jest zmiana dysz w gaźniku? Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa, czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ470S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2014-03-05 11:35:30
Autor: Kuczu
Zwiększenie pojemności bez zmian w g aźniku
W dniu 2014-03-05 10:17, Piotr Klimek pisze:
Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie
konieczna jest zmiana dysz w gaĹşniku?

raczej tak


Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-03-06 09:13:55
Autor: Piotr Klimek
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Dnia (Wed, 05 Mar 2014 11:35:30 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:


Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.

Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
samego rozmiaru co słabsza wersja. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2014-03-06 10:31:01
Autor: Grzegorz Rogala
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
W dniu 06-03-2014 10:13, Piotr Klimek pisze:

Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
samego rozmiaru co słabsza wersja.

Ale gaznik w E jest inny niz w S.


--
pozdr
Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona