Data: 2014-03-05 09:17:18 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku | |
Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie konieczna jest zmiana dysz w gaźniku? Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa, czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ470S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2014-03-05 11:35:30 | |
Autor: Kuczu | |
ZwiÄkszenie pojemnoĹci bez zmian w g aĹşniku | |
W dniu 2014-03-05 10:17, Piotr Klimek pisze:
Hej, raczej tak
bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-03-06 09:13:55 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku | |
Dnia (Wed, 05 Mar 2014 11:35:30 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:
Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego samego rozmiaru co słabsza wersja. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2014-03-06 10:31:01 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku | |
W dniu 06-03-2014 10:13, Piotr Klimek pisze:
Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM Ale gaznik w E jest inny niz w S. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|