Zwiększony pakiet internet (5MB-->25MB) w Play

Data: 2010-04-04 03:50:30
Autor: Irk
Zwiększony pakiet internet (5MB-->25MB) w Play
Witam,
Mam w plaju abonamentowym pakiet Internet za 5zł/m-c wykupiony,
jeszcze wtedy gdy pakiet wynosił 5MB. Teraz ten sam pakiet ma już
25MB.
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiet-internet/index.html

Czy ktoś się orientuje jak to będzie teraz wyglądało z moim pakietem:
- czy automatycznie ulegnie zwiększeniu
- czy może jednak muszę coś sam zrobić (zdeatywować stary - aktywować
nowy)
- czy może to 25 MB za 5zł nie jest w ogóle dla mnie dostępne skoro
już mam 5MB?

Data: 2010-04-04 13:18:13
Autor: Piotr M
Dnia 04-04-2010 o 13:50:30 Irk <jw1066@wp.pl> napisał(a):

- czy automatycznie ulegnie zwiększeniu
Nie

- czy może jednak muszę coś sam zrobić (zdeatywować stary - aktywować
nowy)
Nic nie musisz, zdeaktywować też się nie da
Potrafisz jakikolwiek pakiet zdeaktywować? :)

- czy może to 25 MB za 5zł nie jest w ogóle dla mnie dostępne skoro
już mam 5MB?
Jak kupisz będziesz miał dostępne.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-04 10:36:39
Autor: Irk
On 4 Kwi, 12:18, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> [...]

> nowy)

Nic nie musisz, zdeaktywować też się nie da
Potrafisz jakikolwiek pakiet zdeaktywować? :)

a jaki w tym problem?
cytat z przytoczonej strony:
"Pakiet jest odnawiany z początkiem każdego Okresu Rozliczeniowego.
Aby dezaktywować pakiet:
- wybierz i zatwierdź na klawiaturze telefonu skrócony kod *111*23*2#
- wejdź do Play24 https://24.playmobile.pl i wybierz odpowiednią opcję
w zakładce Usługi.
Wyłączenie pakietu następuje z końcem Okresu Rozliczeniowego, w którym
zostanie zgłoszone."

Data: 2010-04-04 21:35:40
Autor: kranu
Irk pisze:
[...]

Jaka taryfikacja? Nadal zaokrąglana do 100kB?

Data: 2010-04-05 03:15:27
Autor: Irk
On 4 Kwi, 22:12, konsultant <konsultant...@gazeta.pl> wrote:
> Jaka taryfikacja? Nadal zaokrąglana do 100kB?
Niestety, do 100kB.

eee...to dlaczego mi liczy po 10kB

Zwiększony pakiet internet (5MB-->25MB) w Play