Zwijajaca sie MOBILKING

Data: 2012-04-30 09:45:55
Autor: AJA
Zwijajaca sie MOBILKING
Witam,
Dowiedzialem sie ze MOBILKING sie zwija i zostalem na lodzie. Nie chce przejsc do proponowanej przez nich sieci tylko cos innego nie bede robil reklamy do kogo chce przejsc. W tym celu juz zarejestrowalem nr tel. i pozostaje mi tylko wydac zgromadzona kase na koncie. Szukam stronki gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
AJA

Data: 2012-04-30 11:30:09
Autor: J.F.
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Mon, 30 Apr 2012 09:45:55 +0200, AJA napisał(a):
Dowiedzialem sie ze MOBILKING sie zwija i zostalem na lodzie.  pozostaje mi tylko wydac zgromadzona kase na koncie. Szukam stronki gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.

Naviexpert ? A nawiasem mowiac ... nie powinni oddac nadmiaru ? J.

Data: 2012-04-30 11:59:40
Autor: Tomaszek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 30.04.2012 09:45, AJA pisze:
[...]

To się pospiesz. Oni sami nie wiedzą, kiedy się zwijają. Na stronie jest napisane, że 16 maja, ale jak napisałem na info@mobilking.pl to mi podali datę 10 maja. I faktycznie: nie znalazłem żadnej informacji o tym jak odzyskać kasę z konta. Zresztą oni zachowują się jakby nic się nie działo. U mnie nadal proponują doładowanie konta, mimo, że już nie można. A datę ważności konta nadal mam taką, jaką powinienem mieć;) Ja z numeru rezygnuję to mi nie zależy, a Ty z tym przeniesieniem się pospiesz i nie czekaj na ostatnią chwilę.

I moim zdaniem nowa oferta jest faktycznie do bani. Można odnieść wrażenie, że powstała tylko po to, żeby pozbyć się puli numerów 882.

Data: 2012-05-01 18:11:06
Autor: kompek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 2012-04-30 11:59, Tomaszek pisze:
[...]

A moze lepiej przeniesc sie, wydzwonic wszystko co jest na koncie, a potem przeniesc numer do docelowej sieci, w ktorej bys chcial go miec?

Data: 2012-05-01 18:21:04
Autor: Tomaszek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 2012-05-01 18:11, kompek pisze:
A moze lepiej przeniesc sie, wydzwonic wszystko co jest na koncie, a
potem przeniesc numer do docelowej sieci, w ktorej bys chcial go miec?

Tak jak piszesz jest lepiej, ale trzeb numer zarejestrować, a tego nie chce robić.

Data: 2012-05-01 12:08:35
Autor: Pszemol
Zwijajaca sie MOBILKING
"Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote in message news:jnp2hf$p8v$3node2.news.atman.pl...
[...]

A jakie sÄ… minusy rejestracji numeru? Terrorysta jesteĹ› i siÄ™ ukrywasz?

Data: 2012-05-02 12:44:38
Autor: Tomaszek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 01.05.2012 19:08, Pszemol pisze:
A jakie sÄ… minusy rejestracji numeru? Terrorysta jesteĹ› i siÄ™ ukrywasz?

Tak, konstruuje bombę i zamierzam wysadzić "japkowy" rezerwat;) Oczywiście z zazdrości, że nie mam sprzętu, który posiada "emejzing" ;)

Data: 2012-05-02 16:21:33
Autor: J.F
Zwijajaca sie MOBILKING
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
"Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote in message
Tak jak piszesz jest lepiej, ale trzeb numer zarejestrować, a tego nie chce robić.

A jakie sÄ… minusy rejestracji numeru? Terrorysta jesteĹ› i siÄ™ ukrywasz?

A tam od razu terrorysta - nie wystarczy instruktorem nauki jazdy albo budowlancem/drogowcem ?

A na dobra sprawe ... ktos napisze "Pszemol jest glupi" i juz masz podstawy prosic prokurature w ustaleniu delikwenta. I niech on uzywa konta gmail potwierdzonego telefonem zarejestrowanym ...

J.

Data: 2012-05-03 21:28:42
Autor: Pszemol
Zwijajaca sie MOBILKING
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jnrfte$rgf$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co im przeszkadza rejestracja telefonu?
Nie rozumiem... podkręć jasność nieco.

A na dobra sprawe ... ktos napisze "Pszemol jest glupi" i juz masz podstawy prosic prokurature w ustaleniu delikwenta. I niech on
uzywa konta gmail potwierdzonego telefonem zarejestrowanym ...

I co? Nie mogę wyrazić swojej prywatnej opinii na czyjś temat?
W jakim Ty kraju ĹĽyjesz ĹĽe nie masz takich PODSTAWOWYCH
swobĂłd obywatelskich?

Data: 2012-05-04 08:05:24
Autor: J.F.
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Thu, 3 May 2012 21:28:42 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
A jakie s± minusy rejestracji numeru? Terrorysta jeste¶ i się ukrywasz?
A tam od razu terrorysta - nie wystarczy instruktorem nauki jazdy albo budowlancem/drogowcem ?

I co im przeszkadza rejestracja telefonu?
Nie rozumiem... podkręć jasno¶ć nieco.

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/stoleczni-urzednicy-zatrzymani-za-lapowki
http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Dyrektor-MORD-aresztowany,wid,14185318,wiadomosc.html?ticaid=6e62f

A nawet nie musisz lapowek dawac, na billingu polaczenie jest, podejrzany
jestes, mozesz byc aresztowany :-)

A na dobra sprawe ... ktos napisze "Pszemol jest glupi" i juz masz podstawy prosic prokurature w ustaleniu delikwenta. I niech on
uzywa konta gmail potwierdzonego telefonem zarejestrowanym ...

I co? Nie mogę wyrazić swojej prywatnej opinii na czyj¶ temat?
W jakim Ty kraju żyjesz że nie masz takich PODSTAWOWYCH
swobód obywatelskich?

A co - to w USA mozna byc bezkarnie obrzucanym epitetami ? Coz to za kraj ? :-)
Zaloze sie ze i u was mozna byc za to pozwanym. Chyba ze to prawda.
(sprawdzic jakiego telefonu uzywa sedzia i przysiegli :-))

A u nas ... podejrzewam ze ciekawa sprawa jest w apelacji
http://www.rp.pl/artykul/792583.html

J.

Data: 2012-05-09 00:47:32
Autor: Pszemol
Zwijajaca sie MOBILKING
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1sil2f1v0hz7i.1fxe3tjfktexf.dlg40tude.net...
[...]

Nie jestem prawnikiem... pewnie jednak jest jaka¶ różnica pomiędzy
obelg± a wyrażeniem opinii, a na to drugie zezwala Ci Konstytucja.
Prawnicy pewnie będ± debatować czy Twoje działanie było aktem
"free speech" czy próbowałe¶ dokonać "defamation" (zniesławieniem) :-)
A pozwać można każdego o wszystko - to nic nigdy nie znaczy...
Pamiętaj że dopóki nie zostałe¶ skazany nie jeste¶ niczego winny!

Data: 2012-05-09 08:26:09
Autor: J.F.
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Wed, 9 May 2012 00:47:32 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Ja tez nie jestem amerykanskim prawnikiem, ale zakladam ze skoro znaja
takie slowo jak "defamation" to jest ono uzywane w praktyce :-)

J.

Data: 2012-05-09 01:40:31
Autor: Pszemol
Zwijajaca sie MOBILKING
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1w0fwe4p5z10c$.3lnthlly2jky.dlg40tude.net...
[...]

Ale znaj± też okre¶lenie "free speech" i używaj± w praktyce....

Data: 2012-04-30 21:08:06
Autor: Grzexs
Zwijajaca sie MOBILKING
-- -- -- -- AJA / 2012-04-30 09:45 -- -- -- --
gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej
mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.

Droga sÄ…dowa?
--
Grzexs

Data: 2012-05-02 12:46:07
Autor: Tomaszek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 30.04.2012 21:08, Grzexs pisze:
-- -- -- -- AJA / 2012-04-30 09:45 -- -- -- --
gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej
mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.

Droga sÄ…dowa?

A, panie sędzio, a bo te złodzieje, bandyty nie chcą mi oddać 21 groszy. Proszę ich zamknąć do więzienia na kwadrylion lat;)

Data: 2012-05-02 11:56:51
Autor: Waldek Godel
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Wed, 02 May 2012 12:46:07 +0200, Tomaszek napisał(a):

A, panie sędzio, a bo te złodzieje, bandyty nie chc± mi oddać 21 groszy. Proszę ich zamkn±ć do więzienia na kwadrylion lat;)

Była kiedy¶ historia jak kto¶ pozwał, chyba Polkomtela, o 5 zł.
Przeszło przez wszystkie instancje, wyrok się uprawomocnił, firma uparcie
nie chciała oddać. Wyl±dowało w końcu u komornika.
Było to nawet opisane tutaj, ale na szybko nie mogę znaleĽć

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

Data: 2012-05-02 17:29:53
Autor: Maciej Bebenek
Zwijajaca sie MOBILKING
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:

Była kiedyś historia jak ktoś pozwał, chyba Polkomtela, o 5 zł.
Przeszło przez wszystkie instancje, wyrok się uprawomocnił, firma uparcie
nie chciała oddać. Wylądowało w końcu u komornika.
Było to nawet opisane tutaj, ale na szybko nie mogę znaleźć

http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr.html

Data: 2012-05-02 17:51:31
Autor: Waldek Godel
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia 2 May 2012 18:29:53 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

nie chciała oddać. Wyl±dowało w końcu u komornika.
Było to nawet opisane tutaj, ale na szybko nie mogę znaleĽć

http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr.html

to było o tym, ale nie to.
Kto¶, jeszcze zanim SOKiK uznał zapis o 5 zł za klauzulę niedozwolon±
wygrał to w zwykłym s±dzie, nie w SOKiK i opisał cał± epopeję.
Wygrał w s±dzie I instancji, firma się odwołała, wygrał w II instancji,
wyrok się uprawomocnił, maj±c wyrok w ręce poszedł do salonu a tam go
olali. Poszedł więc do komornika i kazał mu to windykować, przez co z
pocz±tkowych 5 złotych zrobiło się z wszystkimi kosztami ...set złotych.
I na końcu pisał, że jest gupia cipa, bo powód ma możliwo¶ć wskazania
komornikowi z jakiego maj±tku ma być windykowana kwota i żałował, że nie
wskazał np. laptopa prezesa.
OIDP ten kto¶ pisał o tym na pmtg z topicem "jak wygrałem z polkomtelem 5
zl" albo co¶ w ten deseń. Kojarzę jako¶ rok 2003-2004, ale więcej
szczegółów nie pamiętam, być może które¶ z powyższych nie s± prawdziwe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-05-02 20:25:35
Autor: Liwiusz
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 2012-05-02 18:51, Waldek Godel pisze:
[...]

No to przecież masz:

http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_odzyskac.html

OIDP ten kto¶ pisał o tym na pmtg z topicem "jak wygrałem z polkomtelem 5
zl" albo co¶ w ten deseń. Kojarzę jako¶ rok 2003-2004, ale więcej
szczegółów nie pamiętam, być może które¶ z powyższych nie s± prawdziwe.

To jest opisane na powyższej wła¶nie stronie (mojej "byłej"), a sprawę prowadził kto¶ (nie ja), kto się czasem wypowiadał wła¶nie tutaj.

Stare czasy. Dobre.
:)

--
Liwiusz

Data: 2012-05-02 20:27:11
Autor: Waldek Godel
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Wed, 02 May 2012 20:25:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

No to przecież masz:

http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_odzyskac.html

no tak, to jest to, ten SOKiK mnie zmylił

To jest opisane na powyższej wła¶nie stronie (mojej "byłej"), a sprawę prowadził kto¶ (nie ja), kto się czasem wypowiadał wła¶nie tutaj.

i chyba wła¶nie tamtej osoby postu szukałem, ale jako¶ nie umiałem znaleĽć,
google od pewnego czasu dosyć słabo wyszukuje w starych postach

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-05-03 13:08:17
Autor: Maciek.
Zwijajaca sie MOBILKING
Użytkownik "Waldek Godel"
i chyba wła¶nie tamtej osoby postu szukałem, ale jako¶ nie umiałem
znaleĽć, google od pewnego czasu dosyć słabo wyszukuje w starych postach

A to nie był futszaK?
Pamiętam, że nawet w telewizorze nadawali o jego sprawie ale to chyba wtedy poszło o zerwanie umowy na okoliczno¶ć zmian w cenniku...

--
M.

Data: 2012-05-02 23:05:39
Autor: Animka
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 2012-05-02 20:25, Liwiusz pisze:
[...]

Ktoś, jeszcze zanim SOKiK uznał zapis o 5 zł za klauzulę niedozwoloną
wygrał to w zwykłym sądzie, nie w SOKiK i opisał całą epopeję.

No to przecieĹĽ masz:

http://www.liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_odzyskac.html

OIDP ten ktoś pisał o tym na pmtg z topicem "jak wygrałem z polkomtelem 5
zl" albo coś w ten deseń. Kojarzę jakoś rok 2003-2004, ale więcej
szczegółów nie pamiętam, być może któreś z powyższych nie są prawdziwe.

To jest opisane na powyższej właśnie stronie (mojej "byłej"), a sprawę
prowadził ktoś (nie ja), kto się czasem wypowiadał właśnie tutaj.

Tzn sprawę prowadził jako windykator czy adwokat?

--
animka

Data: 2012-05-03 07:48:45
Autor: Liwiusz
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 2012-05-02 23:05, Animka pisze:

To jest opisane na powyższej właśnie stronie (mojej "byłej"), a sprawę
prowadził ktoś (nie ja), kto się czasem wypowiadał właśnie tutaj.

Tzn sprawę prowadził jako windykator czy adwokat?

Jako abonent.

--
Liwiusz

Data: 2012-05-03 14:48:09
Autor: Tomaszek
Zwijajaca sie MOBILKING
W dniu 02.05.2012 12:56, Waldek Godel pisze:
[...]

Znam sprawę. Ja nawet nie próbowałem odzyskać tych 21 groszy co mam na koncie. Może jakbym do nich napisał to może jaka¶ tam procedura jest przewidziana, ale naprawdę nie warto;)

Data: 2012-05-03 13:54:01
Autor: Waldek Godel
Zwijajaca sie MOBILKING
Dnia Thu, 03 May 2012 14:48:09 +0200, Tomaszek napisał(a):

Znam sprawę. Ja nawet nie próbowałem odzyskać tych 21 groszy co mam na koncie. Może jakbym do nich napisał to może jaka¶ tam procedura jest przewidziana, ale naprawdę nie warto;)

Oczywi¶cie, że warto, choćby dla samej satysfakcji.
Oni dla tych 21 groszy nasłaliby na ciebie Intrum Justitia albo Kruka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2012-05-04 07:34:57
Autor: AJA
Zwijajaca sie MOBILKING
[...]
Wszystko ladnie pieknie, tylko ja nie mam nawet jak przegadac tej calej kasy. Kolega podeslal info ze jest stronka gdzie mozna kupic bony towarowe za sms. Moze ktos z takiej strony kozystal i wie czy to dziala czy zwykle naciagactwo? Strona zarejestrowana w domenie "EU"

Pozdrawiam
AJA

Zwijajaca sie MOBILKING