Zwijajaca sie MOBILKING

Data: 2012-05-04 07:34:57
Autor: AJA
Zwijajaca sie MOBILKING
Witam,
Dowiedzialem sie ze MOBILKING sie zwija i zostalem na lodzie. Nie chce
przejsc do proponowanej przez nich sieci tylko cos innego nie bede robil
reklamy do kogo chce przejsc. W tym celu juz zarejestrowalem nr tel. i
pozostaje mi tylko wydac zgromadzona kase na koncie. Szukam stronki
gdzie za towar mozna zaplacic przy pomocy SMS. Nie widze innej
mozliwosci wycofania kasy z karty. Prosze o pomoc.
Wszystko ladnie pieknie, tylko ja nie mam nawet jak przegadac tej calej kasy. Kolega podeslal info ze jest stronka gdzie mozna kupic bony towarowe za sms. Moze ktos z takiej strony kozystal i wie czy to dziala czy zwykle naciagactwo? Strona zarejestrowana w domenie "EU"

Pozdrawiam
AJA

Zwijajaca sie MOBILKING