Zwolennicy PiS-u znowu w akcji.

Data: 2012-02-15 08:33:12
Autor: mkarwan
Zwolennicy PiS-u znowu w akcji.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v9ph1rnt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Sześć osób - kiboli Arki Gdynia - zatrzymała policja po niedzielnym ataku na siedmioletnich piłkarzy Lechii Gdańsk i ich rodziców. Szkoły w Gdyni mają zorganizować zajęcia o tolerancji i szacunku dla odmienności.

Kogo mają tolerować i szanować, tych w kominiarkach?

Śledztwo dotyczy wydarzeń z niedzieli: podczas turnieju dziecięcych drużyn z całej Polski na halę w Redzie wtargnęło kilkunastu kiboli. Zaatakowali siedmioletnich piłkarzy Lechii Gdańsk i ich rodziców. - Uderzyli mnie, a kiedy upadłem, kopali po głowie i wrzeszczeli: ''Arka Gdynia!'' - opowiada jeden z ojców, który zakrwawiony został zabrany do szpitala. #
ze strony:
http://tiny.pl/hjb72

Ten artykuł jest przykładem wiarygodności GW
Podobno zaatakowali "siedmioletnich piłkarzy", a piszą tylko o zaatakowaniu jednego z rodziców.

Zwolennicy PiS-u znowu w akcji.