Zwolennik PiS z Węgrowa: "Było to nasłanie na mnie przez miejscową działaczkę PO"

Data: 2019-07-10 20:40:34
Autor: Yogi
Zwolennik PiS z Węgrowa: "Było to nasłanie na mnie przez miejscową działaczkę PO"
Dnia Sun, 7 Jul 2019 23:36:03 +0200, boukun napisał(a):

Teraz TVP pokazało "prawdziwego" zwolennika PiS. Jak informują "Wiadomości", Bartosz Arłukowicz pod miejscowym sklepem zaczepił nie tę osobę, o którą mu chodziło. Okazuje się, że mogło mu chodzić o rozmowę z mężczyzną, który od lat wspiera Prawo i Sprawiedliwość.

Czy Arłukowicz powiedział do Przypadkowego: "spieprzaj dziadu!"? Nie? To o
co ta awantura? ;-)))

Data: 2019-07-10 12:00:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 10 lipca 2019 20:40:36 UTC+2 użytkownik Yogi napisał:
> [...]

Czy Arłukowicz powiedział do Przypadkowego: "spieprzaj dziadu!"? Nie? To o

Pisowcem go nazwał, a to widać większa zniewaga ;)

--
Bruno

Zwolennik PiS z Węgrowa: "Było to nasłanie na mnie przez miejscową działaczkę PO"