Zwolennikom wielkiej Rosji polecam

Data: 2009-11-15 09:05:14
Autor: :heŽsk:
Zwolennikom wielkiej Rosji polecam

http://miniurl.pl/rosyjskikebab

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

Data: 2009-11-15 09:57:38
Autor: jadrys
:heÂŽsk: pisze:
http://miniurl.pl/rosyjskikebab

Poleć coś lepiej dla zwolenników wielkiej Polski..

Data: 2009-11-16 12:24:48
Autor: -- heÂŽsk --
On Sun, 15 Nov 2009 09:57:38 +0100, jadrys <che@yahoo.com> wrote:

> http://miniurl.pl/rosyjskikebab

Poleć coś lepiej dla zwolenników wielkiej Polski..

 "spieprzaj dziadu !" ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-15 10:20:36
Autor: WW
:heÂŽsk: pisze:
http://miniurl.pl/rosyjskikebab

Nie tak dawno NG pokazywała film o japońskim kanibalu, który zabił i zjadł kilkanaście młodych kobiet. Żyje sobie na wolności i zarabia na udzielaniu wywiadów.
Czy to ma być dla zwolenników Wielkiej Japonii?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-16 12:24:48
Autor: -- heÂŽsk --
On Sun, 15 Nov 2009 10:20:36 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Nie tak dawno NG pokazywała film o japońskim kanibalu, który zabił i zjadł kilkanaście młodych kobiet. Żyje sobie na wolności i zarabia na udzielaniu wywiadów.

 uwazasz to za normalne ?

Czy to ma być dla zwolenników Wielkiej Japonii?

 a sa tu tacy ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 15:31:05
Autor: WW
-- heÂŽsk -- pisze:
[...]

Nie i dlatego nie wiem, co to ma do Rosji.

Data: 2009-11-16 14:42:35
Autor: Karol
Zwolennikom wielkiej Rosji polecam
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nie i dlatego nie wiem, co to ma do Rosji.

a to ma, ze niebawem z glodu beda sie w tej Wielkiej Rosji zzerac nawzajem.

A ty co tu robisz na polskiej grupie sowietolubie? --

Data: 2009-11-16 16:11:21
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nie i dlatego nie wiem, co to ma do Rosji.

a to ma, ze niebawem z glodu beda sie w tej Wielkiej Rosji zzerac nawzajem.

Prędzej w Polsce... Już jesteśmy faszerowani sztucznym świństwem które tylko ktoś z dużym poczuciem humoru może nazwać produktami żywnościowymi.

Data: 2009-11-16 15:21:09
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Prędzej w Polsce... Już jesteśmy faszerowani sztucznym świństwem które tylko ktoś z dużym poczuciem humoru może nazwać produktami żywnościowymi.

watpie. Rosja jeszcze troche podycha, bo ma te swoje zapasy surowcow, ale nie starczy jej czasu na ucywilizowanie kraju. Oni tam niestey juz nie nadarza
dogonic cywilizacji, bo tego po prostu nie potarafia robic. Narod tam bardziej
ciemny anizeli w innych krajach postkomunistycznych.

Data: 2009-11-16 20:12:21
Autor: jadrys
Karol pisze:
[...]

Ja osobiście myślę że w niedługim czasie Rosji stanie się rzeczywistą potęgą.  Wystarczy tylko przepędzić klikę oligarchów, a tak się wcześniej czy później stanie.. I na początek zaprosić Burów do postawienia na nogi rolnictwa. --

Data: 2009-11-16 19:37:28
Autor: Karol
[...]

oj Jadrysiu, oni sie przepedzic nie dadza. To *fachowcy* od brudnej roboty:)

Data: 2009-11-19 12:15:09
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

Dadzą, dadzą.  Jaśnie państwo carowie też tak myśleli jak ty..  Jest takie mądre Japońskie przysłowie - "nawet najbardziej jadowitego węża pokona tysiące mrówek"..
W Rosji tak samo, cierpliwość mas ma też swoje granice.

Data: 2009-11-16 16:34:43
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nie i dlatego nie wiem, co to ma do Rosji.

a to ma, ze niebawem z glodu beda sie w tej Wielkiej Rosji zzerac nawzajem.

A lekarz co na to ?

A ty co tu robisz na polskiej grupie sowietolubie?

A co nie wolno ?
Pojęcie "wolności słowa" przekracza juz zdolnośc Twojego pojmowania ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"

Data: 2009-11-16 19:30:55
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): > > Nie i dlatego nie wiem, co to ma do Rosji.

> a to ma, ze niebawem z glodu beda sie w tej Wielkiej Rosji zzerac nawzajem.

A lekarz co na to ?

zapytaj Putina.

> A ty co tu robisz na polskiej grupie sowietolubie?

A co nie wolno ?
Pojęcie "wolności słowa" przekracza juz zdolnośc Twojego pojmowania ?

wolno, ale pisz otwarcie zes Rosjanin, a nie kamufluj sie zes Polak.

Data: 2009-11-17 07:21:51
Autor: WW
Zwolennikom wielkiej Rosji polecam
  Karol pisze:

[...]