Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?

Data: 2010-12-23 16:38:42
Autor: Jotte
Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?
Użytkownik "gg" <gg@mmm.pl> napisał w wiadomości news:ieus5u$t48$1news.onet.pl...

Przyszedłem do pracy, podpisałem się na liście obecności, po godzinie źle
się poczułem i zwolniłem sie do lekarza.
U lekarza dostałem zwolnienie L4 za ten dzień.
Na drugi dzień uzgodniłem z szefem że wczoraj byłem cały dzień a sytuacja
nie miała miejsca (tak jakbym był normalnie w pracy), podarłem zwolnienie.

Czy coś może być nie tak?

Na pewno z tobą jest coś nie tak. W jakim celu robić takie idiotyczne posunięcia??
W kwestii zwolnienia - na razie nie. Potem - owszem, ale raczej nic wielkiego. To jest za drobna sprawa aby ZUS angażował środki w kontrolowaniu płatnika składek aby wykryć jednodniówkę. Oni się interesuja i usiłują ew. uskuteczniać kontrole jak już sami płacą (czyli po 33 dniach na zwolnieniu w okresie roku), no i zwolnienie musi trwać ponad 2 tygodnie. Nalot w domu (tzn. w miejscu zameldowania) jeśli ktoś nie chce do niego dopuścić i wie jak to zrobić, to mrzonka.

--
Jotte

Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?