Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Zwolnij – dojedziesz do celu

Zwolnij – dojedziesz do celu

Data: 2014-09-10 12:34:59
Autor: Miroo
Zwolnij – dojedziesz do celu
W dniu 2014-09-10 o 12:22, J.F. pisze:
Zaslyszane w radio

Po ciezkiej pracy
http://www.wroclaw.pl/zwolnij-dojedziesz-do-celu

dzielni dolnoslascy policjanci stwierdzili ze 2/3 kierowcow jezdzi
szybciej niz przepisy pozwalaja.

Wystawiono 1600 mandatow i zlapano 50 pijanych kierowcow.

Ci pijani sa ciekawi, bo to zaczyna byc procent podobny jak do wypadkow
przez pijakow spowodowanych ... czyzby nie byly bardziej niebezpieczni ?

To byli ci po 2 piwach z poprzedniego wieczora (0,21 promila). A wypadki zazwyczaj powodujÄ… ci z 1+ promilem.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-10 13:22:07
Autor: J.F.
Zwolnij – dojedziesz do celu
UĹĽytkownik "Miroo"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2014-09-10 o 12:22, J.F. pisze:
Po ciezkiej pracy
http://www.wroclaw.pl/zwolnij-dojedziesz-do-celu
dzielni dolnoslascy policjanci stwierdzili ze 2/3 kierowcow jezdzi
szybciej niz przepisy pozwalaja.
Wystawiono 1600 mandatow i zlapano 50 pijanych kierowcow.
Ci pijani sa ciekawi, bo to zaczyna byc procent podobny jak do wypadkow
przez pijakow spowodowanych ... czyzby nie byly bardziej niebezpieczni ?

To byli ci po 2 piwach z poprzedniego wieczora (0,21 promila). A wypadki zazwyczaj powodujÄ… ci z 1+ promilem.

Trudno powiedziec jak w tej akcji, tych z ponad 0.5 promila ogolnie nie brakuje.

Aczkolwiek cos sie zaczyna mowic
http://www.pudelek.tv/video/Skrzynecka-broni-Joanny-L-90-Z-NAS-mialo-SETKI-TAKICH-SYTUACJI-6557/

J.

Data: 2014-09-10 16:00:23
Autor: t-1
Zwolnij – dojedziesz do celu
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.

Pierwsza i właściwa to indywidua, którzy wypili raczej dużo i siadają za kółko nie panując nad swoim postępowaniem.
Oni właśnie są zagrożeniem na drogach.

Druga grupa to kierowcy świadomi swojego podejrzanego stanu, formalnie na pograniczu dozwolonych ułamków promili. Ci jada z reguły bardzo ostrożnie przez co są widoczni na drodze i dlatego wyłapywani przez policję. I to przeczy tytułowi.

Trzecia grupa to nieświadomi, że mogą przekroczy dozwolony poziom gdyż pili wczoraj i czują się już normalnie. A tu pech, pomiar wskazuje przekroczenie w stosunku do wyjątkowo ostrej w Polsce normy.

Druga i trzecia grupa nie stwarza większego zagrożenia niż przeciętny kierowca nie mówiąc o kierowcy w kapeluszu, a tym bardziej rozkojarzonym z przyczyny zakochania.

Niestety wszystkich wrzuca siÄ™ do jednego wora, dajÄ…c przykĹ‚ady tragicznych  wypadkĂłw spowodowanych przez sprawcĂłw z pierwszej grupy.
A wszystko dlatego, ĹĽe istniejÄ… tanie zabawki policyjne - balonik i suszarka.
Gdyby istniał na przykład miernik czynnika agresji na drodze to by dopiero był pogrom po wprowadzenia ostrych norm.

Data: 2014-09-10 23:22:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwolnij – dojedziesz do celu
On Wed, 10 Sep 2014, t-1 wrote:

Druga i trzecia grupa nie stwarza większego zagrożenia [...]
Niestety wszystkich wrzuca się do jednego wora,

  Niestety.
  Ale:

Gdyby istniał na przykład miernik czynnika agresji na drodze to by dopiero
był pogrom po wprowadzenia ostrych norm.

  A kto w roli Małego Rycerza?
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-11 08:16:54
Autor: J.F.
Zwolnij – dojedziesz do celu
Dnia Wed, 10 Sep 2014 16:00:23 +0200, t-1 napisał(a):
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.
Pierwsza i wła¶ciwa to indywidua, którzy wypili raczej dużo i siadaj± za kółko nie panuj±c nad swoim postępowaniem.
Oni wła¶nie s± zagrożeniem na drogach.

Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili duzo za duzo ... i
zagrozenie stanowia niewielkie, bo co prawda potrafia rozbic 20
samochodow na parkingu, ale predkosc maja niewielka, jak pieszy bedzie
mial pecha to polamia.
Na takich co srednio za duzo, jada szybko ale zygzakiem. Na takich co
zasna za kierownica, na takich ktorym alkohol zmniejszyl rozsadek
i/lub umiejetnosci i wyleca z zakretu ... no i cholera wie czy nie na
takich co wypili w miare malo, jada normalnie, ale alkohol przytepia
zmysly i wypadkowosc moze maja wieksza.

Druga grupa to kierowcy ¶wiadomi swojego podejrzanego stanu, formalnie na pograniczu dozwolonych ułamków promili. Ci jada z reguły bardzo ostrożnie przez co s± widoczni na drodze i dlatego wyłapywani przez policję. I to przeczy tytułowi.

Ale akurat w tej akcji raczej nie byli celem.
Zreszta policja benzyne oszczedza, malo juz patroli ktore sprawdza
kogos bo wolno jedzie.

Trzecia grupa to nie¶wiadomi, że mog± przekroczy dozwolony poziom gdyż pili wczoraj i czuj± się już normalnie. A tu pech, pomiar wskazuje przekroczenie w stosunku do wyj±tkowo ostrej w Polsce normy.

Druga i trzecia grupa nie stwarza większego zagrożenia niż przeciętny kierowca nie mówi±c o kierowcy w kapeluszu, a tym bardziej rozkojarzonym z przyczyny zakochania.

I to nie jest takie pewne, bo jednak ten promil jest ...

Niestety wszystkich wrzuca się do jednego wora, daj±c przykłady tragicznych  wypadków spowodowanych przez sprawców z pierwszej grupy.
A wszystko dlatego, że istniej± tanie zabawki policyjne - balonik i suszarka.
Gdyby istniał na przykład miernik czynnika agresji na drodze to by dopiero był pogrom po wprowadzenia ostrych norm.

Ale co to agresja ? Wyprzedzanie to agresja ? 70/50 to agresja ?

J.

Data: 2014-09-11 09:44:44
Autor: t-1
Zwolnij – dojedziesz do celu
W dniu 2014-09-11 08:16, J.F. pisze:

Ale co to agresja ? Wyprzedzanie to agresja ? 70/50 to agresja ?


Wzorcem byłby Frog w BMW.

Skazywano by ruszających energiczniej niż inni spod świateł.

Data: 2014-09-11 18:39:46
Autor: Cavallino
Zwolnij – dojedziesz do celu

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1wtlvsk5m8q2s.cajxznxcb8fd.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 10 Sep 2014 16:00:23 +0200, t-1 napisał(a):
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.
Pierwsza i właściwa to indywidua, którzy wypili raczej dużo i siadają za
kółko nie panując nad swoim postępowaniem.
Oni właśnie są zagrożeniem na drogach.

Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili

A po co takich dzielić?
Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz.
I tak ma być, po co kusić?

Data: 2014-09-12 16:53:54
Autor: J.F.
Zwolnij – dojedziesz do celu
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.
Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili

A po co takich dzielić?
Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz. I tak ma być, po co kusić?

Ale czemu tak ma byc ?

No bo wiesz, ktos wpadnie na inna zasade - przekraczasz dozwolona predkosc, nie jedziesz. I tak ma byc :-)

J.

Data: 2014-09-12 18:04:57
Autor: Cavallino
Zwolnij – dojedziesz do celu

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54130906$0$26835$65785112@news.neostrada.pl...
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.
Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili

A po co takich dzielić?
Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz. I tak ma być, po co kusić?

Ale czemu tak ma byc ?

Żeby pijaki nie jeździły samochodami.
Jak ktoś nie pijak - to potrafi się powstrzymać, a pijaki nie mają jeździć.
Najlepiej wcale, a nie tylko gdy mocniej wypite.

Data: 2014-09-12 17:03:20
Autor: Shrek
Zwolnij – dojedziesz do celu
On 2014-09-11 18:39, Cavallino wrote:

Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili

A po co takich dzielić?
Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz.
I tak ma być, po co kusić?

Mniej więcej z tego samego powodu, dla którego nie zamyka się ludzi w pierdlu jak najadą na końcówkę podwójnej ciągłej skręcając na skrzyżowaniu.

Shrek.

Data: 2014-09-12 18:43:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwolnij – dojedziesz do celu
On Thu, 11 Sep 2014, Cavallino wrote:

Zasada jest prosta - piłe¶, nie jedziesz.

  Nie wyspałe¶ się - nie jedziesz.
  Ile za za¶nięcie, a ile za niezareagowanie na obowi±zkowy "czujnik snu"?
  :>

I tak ma być, po co kusić?

  Aby zachować "proporcjonalno¶c kary".
  Jak już kto¶ pisał, relatywna łatwo¶ć mierzenia stężenia alkoholu
odbywa się *KOSZTEM* ¶cigania wszystkich pozostałych przyczyn
wypadków.
  Eliminowanie relatywnie mniej niebezpiecznych uczestników ruchu
zwiększa zagrożenie dla "najsłabszych uczestników ruchu" (pieszych
i jedno¶ladowców, w tym motoyklistów), wła¶nie przez "wykazywanie
się na odcinku" trzeĽwo¶ci.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-12 19:06:45
Autor: Cavallino
Zwolnij – dojedziesz do celu

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409121837380.4692@quad...
On Thu, 11 Sep 2014, Cavallino wrote:

Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz.

 Nie wyspaĹ‚eĹ› siÄ™ - nie jedziesz.

Zgadza siÄ™.


I tak ma być, po co kusić?

 Aby zachować "proporcjonalnoĹ›c kary".

Proporcjonalność do czego?
Bo znam takich co kołowrocą po dwóch piwach, innym dwie połówki niewiele krzywdy robią.

Więc zasada jest prosta - WCALE.


 Jak juĹĽ ktoĹ› pisaĹ‚, relatywna Ĺ‚atwość mierzenia stężenia alkoholu
odbywa się *KOSZTEM* ścigania wszystkich pozostałych przyczyn
wypadkĂłw.

Nigdy ich nie ścigali, więc bez różnicy.
Od zawsze tylko prędkość mierzyli, więc nawet lepiej żeby się wzięli za ochleji.

Jak niektórzy zauważają, że cichociemnych pedalarzy jest na drogach mniej, to znaczy że to jakoś tam działa.



 Eliminowanie relatywnie mniej niebezpiecznych uczestnikĂłw ruchu

To Twoje zdanie.
Jak ktoĹ› ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownicÄ… widzi bardziej niebezpiecznych uczestnikĂłw ruchu.
Zdanie ochleji z kolei zupełnie mnie nie interesuje i nikogo normalnego też nie powinno.
Im gorzej dla pijusĂłw, tym lepiej.

Data: 2014-09-12 20:01:28
Autor: Shrek
Zwolnij – dojedziesz do celu
On 2014-09-12 19:06, Cavallino wrote:

I tak ma być, po co kusić?

 Aby zachować "proporcjonalnoĹ›c kary".

Proporcjonalność do czego?

Winy do kary.

Bo znam takich co kołowrocą po dwóch piwach, innym dwie połówki niewiele
krzywdy robiÄ….

Więc zasada jest prosta - WCALE.

A ja znam takich co przekraczają niewiele, i takich co zapierdalają ale bezpiecznie;) Wszystkich do pierdla za +1km/h. Bo jak pozwolisz przekroczyć o 5km/h to znajdą się tacy po ponad dwie paczki pojadą;)

Nigdy ich nie ścigali, więc bez różnicy.

Jasne misu. Parę tysięcy rowerzystów w pierdlach się z nikąd wzięło?

Od zawsze tylko prędkość mierzyli, więc nawet lepiej żeby się wzięli za
ochleji.

No właśnie - za przekroczenie do pierdla - za 20 na pół roku powyżej na 2 lata:P

Shrek.

Data: 2014-09-18 13:54:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwolnij – dojedziesz do celu
On Fri, 12 Sep 2014, Cavallino wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał
On Thu, 11 Sep 2014, Cavallino wrote:

Zasada jest prosta - piłe¶, nie jedziesz.

 Nie wyspałe¶ się - nie jedziesz.

Zgadza się.

  Zapomniałem zadać drug± półówkę pytania?
  To już się poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

 Eliminowanie relatywnie mniej niebezpiecznych uczestników ruchu

To Twoje zdanie.

  No jasne.

Jak kto¶ ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownic± widzi bardziej
niebezpiecznych uczestników ruchu.

  Oczywi¶cie.
  Zależnie od upodobań, sposób szukania winnych wszędzie poza sob±
okre¶la się mianem faryzeuszostwa, moralno¶ci Kalego czy tam jakiej¶
innej odmiany "szukania czarownic" - grunt, żeby na mnie nie było,
winni s± "pijani mordercy".
  A że nie zawsze... no cóż...
  :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-18 17:33:56
Autor: Cavallino
Zwolnij – dojedziesz do celu

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409150122240.4780@quad...
On Fri, 12 Sep 2014, Cavallino wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał
On Thu, 11 Sep 2014, Cavallino wrote:

Zasada jest prosta - piłeś, nie jedziesz.

 Nie wyspaĹ‚eĹ› siÄ™ - nie jedziesz.

Zgadza siÄ™.

 ZapomniaĹ‚em zadać drugÄ… półówkÄ™ pytania?
 To juĹĽ siÄ™ poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.


Jak ktoĹ› ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownicÄ… widzi bardziej
niebezpiecznych uczestnikĂłw ruchu.

 OczywiĹ›cie.
 ZaleĹĽnie

Nie - niezaleĹĽnie.
Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzają, albo się nie jest i przeszkadzają - nie ma opcji pośredniej.

Data: 2014-09-19 11:47:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwolnij – dojedziesz do celu
On Thu, 18 Sep 2014, Cavallino wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał
 Zapomniałem zadać drug± półówkę pytania?
 To już się poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.

  No i to jest podsumowanie :> - fakt, że *wie*, nie wystarcza.
  Jak to się ma do poprzedniego "nie wyspałe¶ się - nie jedziesz"?
  I w tym problem.

Jak kto¶ ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownic± widzi bardziej
niebezpiecznych uczestników ruchu.

 Oczywi¶cie.
 Zależnie

Nie - niezależnie.

  Nie manipuluj, "zależnie" dotyczyło wybrania sobie, czy być
faryzeuszem, Kalim czy innym ¶cigaczem czarownic.
  Mi by też pasowało, jakby wszelka szkodliwo¶ć była spowodowana
jedynie pijaństwem i JEDYNIE pijani stanowili zagrożenie na
drodze - WTEDY należałoby ich łapać za wszelk± cenę.
  Niestety, to pierwsze nie jest spełnione.
  NietrzeĽwi kieruj±cy maj± na sumieniu 288 zabitych.
  *W TYM* 16 sprawców - rowerzystów (pewnie oni sami).
  Może jeszcze paru dojdzie z kategorii "sprawca nieznany".
  Ł±cznie - 3357 zabitych na drogach.
  To jest obraz proporcji.

Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzaj±, albo się nie jest i przeszkadzaj± - nie ma opcji po¶redniej.

  Nie jestem, przeszkadzaj±, niestety wychodzi mi, że skupianie się na
nich jest DLA MNIE niebezpieczne.
"Policjant też człowiek i obiad stygnie" (dotyczy również prokuratorów
i reszty "organów"), więc będzie musiał poszukać "wyników".

  Po pierwsze, worek się rozci±ga zamiast wyłapywania "ochlejów"
i wojskow± metod± "dobiera żeby sztuki były" (patrz rowerzy¶ci).
  Po drugie powoduje to spadek zajmowania się pozostałymi sprawcami
zagrożeń.

  A to tych "pozostałych" jest więcej i zabijaj± więcej ludzi.
  W proporcji 10:1 jakby kto nie zauważył

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-19 18:25:24
Autor: Cavallino
Zwolnij – dojedziesz do celu

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409191116500.1532@quad...
On Thu, 18 Sep 2014, Cavallino wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał
 ZapomniaĹ‚em zadać drugÄ… półówkÄ™ pytania?
 To juĹĽ siÄ™ poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.

 No i to jest podsumowanie :> - fakt, ĹĽe *wie*, nie wystarcza.

Ale o co chodzi, komu nie wystarcza, co nie wystarcza i do czego?

 Jak to siÄ™ ma do poprzedniego "nie wyspaĹ‚eĹ› siÄ™ - nie jedziesz"?

Jakiego poprzedniego?
To jest cąły czas właśnie o tym.


 I w tym problem.

Jak ktoĹ› ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownicÄ… widzi bardziej
niebezpiecznych uczestnikĂłw ruchu.

 OczywiĹ›cie.
 ZaleĹĽnie

Nie - niezaleĹĽnie.

 Nie manipuluj, "zaleĹĽnie" dotyczyĹ‚o wybrania sobie, czy być
faryzeuszem, Kalim czy innym ścigaczem czarownic.

Nie wymyślaj sobie swoich własnych klasyfikacji - rozmowa jest o tym czy jest się ochlejem, który chce jeździć po pijaku, czy nie.
Twoje manipulacje mające na celu skierowanie rozmowy na INNE tematy mnie zupełnie nie interesują i nie mam zamiaru w nich brać udziału.


Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzają, albo się nie jest i przeszkadzają - nie ma opcji pośredniej.

 Nie jestem, przeszkadzajÄ…

Skoro próbujesz bronić ochlejów, to jest inaczej niż piszesz, niezależnie co sam o tym sądzisz.
Po czynach ich poznacie.

Data: 2014-09-12 18:31:43
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwolnij – dojedziesz do celu
On Thu, 11 Sep 2014, J.F. wrote:

Dnia Wed, 10 Sep 2014 16:00:23 +0200, t-1 napisał(a):
Można wyróżnić trzy grupy tzw. pijanych kierowców.
Pierwsza i wła¶ciwa to indywidua, którzy wypili raczej dużo i siadaj± za
kółko nie panuj±c nad swoim postępowaniem.
Oni wła¶nie s± zagrożeniem na drogach.

Te mozesz dalej podzielic na takich co wypili duzo za duzo
... i zagrozenie stanowia niewielkie, bo co prawda potrafia rozbic 20
samochodow na parkingu, ale predkosc maja niewielka, jak pieszy bedzie
mial pecha to polamia.
Na takich co srednio za duzo, jada szybko ale zygzakiem.

  O wła¶nie.
  I to jest DOBRA podstawa do karania.

Na takich co zasna za kierownica,

  I to też.
  Bez względu na zawarto¶ć alkoholu.
  Naprawdę zrobi Ci różnicę, czy czołowo wjedzie Ci trzeĽwy
czy pijany?

na takich ktorym alkohol zmniejszyl rozsadek
i/lub umiejetnosci i wyleca z zakretu

  I to *TEŻ* jest *doskonała* podstawa do karania.
  Nawet bez wylatywania z zakrętu, "niebezpieczna jazda".

  I, dla jasno¶ci, stosowany podobnoż tu i ówdzie "współczynnik
podnoszenia" kary stosownie do wagi wykroczenia oczywi¶cie jest
sensowny, jad±cy z 0,3 promila POWINIEN jechać znacznie ostrożniej.
  Dla jasno¶ci, przypomnę, że przyroda zna przypadki, iż 0,79
promila to "trzeĽwy jak ¶winia" (tudzież iż kryterium jest
"test bociana").

... no i cholera wie czy nie na
takich co wypili w miare malo, jada normalnie, ale alkohol przytepia
zmysly i wypadkowosc moze maja wieksza.

  Ba, równie trudno zmierzyć senno¶ć.

Druga grupa to kierowcy ¶wiadomi swojego podejrzanego stanu, formalnie
na pograniczu dozwolonych ułamków promili. Ci jada z reguły bardzo
ostrożnie przez co s± widoczni na drodze i dlatego wyłapywani przez
policję. I to przeczy tytułowi.

Ale akurat w tej akcji raczej nie byli celem.

  FORMALNIE nie byli.
  Sztuka jest sztuka, a potwierdzenie iż jad±cy "podejrzanie
ostrożnie" *Sˇ* celem "profilaktyki" nikogo nie dziwi.

Zreszta policja benzyne oszczedza, malo juz patroli ktore sprawdza
kogos bo wolno jedzie.

  Do tego akurat benzyna niepotrzebna, sam podjedzie :>

Trzecia grupa to nie¶wiadomi, że mog± przekroczy dozwolony poziom gdyż
pili wczoraj i czuj± się już normalnie. A tu pech, pomiar wskazuje
przekroczenie w stosunku do wyj±tkowo ostrej w Polsce normy.

Druga i trzecia grupa nie stwarza większego zagrożenia niż przeciętny
kierowca nie mówi±c o kierowcy w kapeluszu, a tym bardziej rozkojarzonym
z przyczyny zakochania.

I to nie jest takie pewne, bo jednak ten promil jest ...

  No i to mamy luki w statystyce - brakuje mi tej, któr± "z pełnym
przekonaniem" dawno temu widziałem, gdzie¶ na przełomie tysi±cleci.
  Poproszę z drobn± korekt± - z podziałem na "wykroczenia nie stanowi±ce
przyczyny wypadku" (czyli, je¶li przyczyn± wypadku było nieust±pienie
pierwszeństwa, to podanie RÓWNIEŻ czy została przejechana ci±gła,
podjęto wyprzedzanie na skrzyżowaniu, ewentualnie przekroczono prędko¶ć
dopuszczaln± oraz bezpieczn± - mam na uwadze np. mgłę) potrzebna
jest statystyka winnych "zdarzenia drogowego" z udziałem "równoważnych"
kieruj±cych, z których jeden był trzeĽwy a drugi nie.
  A, i oczywi¶cie podział na limity w okolicach do 0,8 do 1,2 lub
1,5 i powyżej (w promilach) też jest ważny :>
  Nie wyjdzie (po odsianiu uprawiaj±cych "niebezpieczn± jazdę")
przypadkiem "wynik rowerowy"? :>

Niestety wszystkich wrzuca się do jednego wora, daj±c przykłady
tragicznych  wypadków spowodowanych przez sprawców z pierwszej grupy.
A wszystko dlatego, że istniej± tanie zabawki policyjne - balonik
i suszarka.
Gdyby istniał na przykład miernik czynnika agresji na drodze to by
dopiero był pogrom po wprowadzenia ostrych norm.

Ale co to agresja ? Wyprzedzanie to agresja ? 70/50 to agresja ?

  Nie.
  Ale wymuszanie już tak.

pzdr, Gotfryd

Zwolnij – dojedziesz do celu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona