Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)

Data: 2018-02-25 17:30:58
Autor: T.
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
Samochody BMW 330i xDrive zostały wybrane przez Komendę Główną Policji w przetargu na zakup 140 nieoznakowanych radiowozów. Oferta złożona przez firmę Auto Fus Group, prowadzącą dealerstwo BMW Auto Fus, okazała się najkorzystniejsza dla rządowego nabywcy. W ocenie ofert przetargowych Policja brała pod uwagę cenę, współczynnik masy pojazdu gotowego do jazdy do maksymalnej mocy netto silnika, pojemność silnika oraz prędkość maksymalną samochodu.

Dalej: https://www.facebook.com/notes/autopolska/bmw-330i-xdrive-pomog%C4%85-zadba%C4%87-o-bezpiecze%C5%84stwo-na-polskich-drogach/1516498488648635/

https://tinyurl.com/y9vestkk

Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)
T.

Data: 2018-02-25 17:47:45
Autor: jerzu.xyz
On Sun, 25 Feb 2018 17:30:58 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)

My im zafundowaliśmy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-02-25 18:22:21
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  jerzu pisze tak:

Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)

My im zafundowaliśmy.

Wy im zafundowaliście ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-02-26 10:38:50
Autor: robot
W dniu 2018-02-25 o 17:47, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Sun, 25 Feb 2018 17:30:58 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)

My im zafundowaliśmy.

Czyli powiedzenie BMW - będziesz miał wydatki, sprawdza się.

Data: 2018-02-25 18:24:06
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 25 Feb 2018 17:30:58 +0100, T. napisał(a):

W ocenie ofert przetargowych Policja brała pod uwagę cenę, współczynnik masy pojazdu gotowego do jazdy do maksymalnej mocy netto silnika, pojemność silnika oraz prędkość maksymalną samochodu.

Nie za swoje kupowali to ceny nie wzięli pod uwagę :) --
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-25 18:37:05
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Jacek Maciejewski pisze tak:

[...]

szybki długopis podpisał

Jaka ściema dla pani Krysi z biura
"pomogą zadbać o bezpieczeństwo na polskich drogach"
i o czyste powietrze i o głodne polskie dzieci.

A w osiągach chyba nie podano najważniejszego. Ceny.

specyfikacja
- uchwyt na broń długą (firma Rysiek und Zdzisiek GmbH) 6700zł
- lampa FOLLOW ME 12450zł
- niebieskie lampy led 9850zł
- pakiet first aid 4750zł
- pachołek WYPADEK 3750zł

 ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-02-25 20:04:05
Autor: jerzu.xyz
On Sun, 25 Feb 2018 18:37:05 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

A w osiągach chyba nie podano najważniejszego. Ceny.

Cenę masz tutaj:
http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/141374,60Ctr17DG.html

Data: 2018-02-25 20:20:46
Autor: Jacek Maciejewski
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
Dnia Sun, 25 Feb 2018 20:04:05 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):

Cenę masz tutaj:

My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod uwagę
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-25 20:22:45
Autor: Shrek
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)

Cenę masz tutaj:

My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod uwagę
:)

Brali - 60% wagi to była cena.  Ciekawe jak wpływała pojemność - im większa tym lepiej?

Shrek

Data: 2018-02-25 21:10:59
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 25 Feb 2018 20:22:45 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

O, sorry, nie zauważyłem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-26 07:35:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1hca20bv25clp$.nx09jjliqw3n.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 25 Feb 2018 20:04:05 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
Cenę masz tutaj:

My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod uwagę:)

Nie brali ? Wygrala najtansza oferta w przetargu :-)

No i
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowy-raport-nik-miażdży-radiowozy-na-złom-a-policjanci-bez-uprawnień-i-nie-umieją-jeździć/ar-BBJnsCJ?li=AAaGjkQ

"Zdaniem większości ankietowanych przez NIK policjantów, liczba sprzętu transportowego oraz jego stan techniczny nie były wystarczające do prawidłowej realizacji zadań.

Ponad 46 proc. respondentów wskazało na ograniczoną dostępność pojazdów służbowych, co miało powodować zmiany terminu realizacji zadań i wydłużeniem czasu reakcji na zgłoszenie."

Ale czemu nie elektryczne  ... z Ursusa czy Melexa :-)

J.

Data: 2018-02-25 23:34:01
Autor: scobowski
W dniu 25.02.2018 o 20:04, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

127K to IMO niezła cena za Bemkę 330xi

Data: 2018-02-26 06:59:14
Autor: Shrek
W dniu 25.02.2018 o 23:34, scobowski pisze:
[...]

Mi wychodzi 194k.

Shrek

Data: 2018-02-26 07:41:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p707nh$8lb$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale z videorejestratorem/radarem (?) i radiostacja.

J.

Data: 2018-02-26 08:05:24
Autor: Shrek
W dniu 26.02.2018 o 07:41, J.F. pisze:

127K to IMO niezła cena za Bemkę 330xi

Mi wychodzi 194k.

Ale z videorejestratorem/radarem (?) i radiostacja.

Drogie te zabawki. Ciekawe czy będą miały radar czy znów się okaże że to zaawansowany system rejestracji prędkości radiowozu...

Shrek

Data: 2018-02-26 09:53:03
Autor: tck

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:p70bjj$8lb$3node2.news.atman.pl...
[...]

z tego co pamiętam we wszsytkich ofertach był ten sam system przez Zurad produkowany

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-02-26 10:06:11
Autor: Shrek
W dniu 26.02.2018 o 09:53, tck pisze:

z tego co pamiętam we wszsytkich ofertach był ten sam system przez Zurad produkowany

Czyli gówno zawinięte w sreberko od czekolady? Przecież sądy chyba już masowo nie uznają tych pomiarów.

Shrek

Data: 2018-02-26 10:25:26
Autor: tck

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:p70im2$i3t$1node2.news.atman.pl...
[...]

sorry za zurad, chodziło o Videorapid ale reszta się zgadza, osły od śpiewaka "Rodzina słowem silna" złożyli interpelację:
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/560739,policyjne-bmw-i-wideorejestrator-videorapid-2a-radar-wideo.html

Parlamentarzyści w interpelacji domagają się od Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji audytu procedur związanych z dopuszczeniem i stosowaniem wideorejestratrów PolCam PC2006 oraz Videorapid 2A. A w przypadku stwierdzenia uchybień zawieszenia możliwości wykonywania pomiarów, bądź delegalizacji wideorejestratora.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-02-26 01:34:09
Autor: przemek.jedrzejczak
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
nie jest zadnym problemem programowo zablokowac pomiar jesli doppler wykryje roznice predkosci pojazdow lub lepiej potrafi ja skompensowac, to jest po prostu smierdzace lenistwo i niekompetencja gamonii :-)

Data: 2018-02-26 11:22:56
Autor: tck

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bc46789-84b6-47a2-b19b-faffebe303a1googlegroups.com...
nie jest zadnym problemem programowo zablokowac pomiar jesli doppler wykryje roznice predkosci pojazdow lub lepiej potrafi ja skompensowac, to jest po prostu smierdzace lenistwo i niekompetencja gamonii :-)

ale jeśli nie ma takich wymogów od zleceniodawcy to po co sobie komplikowac życie?
Wg info na stronie producenta kolejna wersja czyli Videorapid 3 ma "zastosowanie głowicy radarowej do pomiarów bezpośrednich prędkości" ale nie wiem jak to interpretowac- jak dla mnie bezpośrednia prędkośc to mierzona na postoju, chyba, że to taka nasza Iskra Video.

AAA Doczytałem, pierwsze zdanie nie istotne bo Zurad wchodzi w skład PGZ więc wymogi pod konkretny produkt pisane...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-02-26 06:57:13
Autor: przemek.jedrzejczak
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
-- ale jeśli nie ma takich wymogów od zleceniodawcy to po co sobie komplikowac życie?

dziwne myslenie ... kazdy robi jak najlepszy produkt a tu producent odwala kaszane ktora pozniej czy predzej wyjdzie na jaw ? slabe to :-)

Data: 2018-02-26 23:31:28
Autor: tck

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:c14985e9-4c24-4f2c-a2ac-1883e4224015googlegroups.com...
[...]

Nie jeśli pracuje się w państwowej firmie zwłaszcza wchodzącej w skład polskiej grupy zbrojeniowej...
Nagrody i tak będą :/

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-02-27 07:46:38
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-02-26 o 10:34, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
nie jest zadnym problemem programowo zablokowac pomiar jesli doppler wykryje roznice predkosci pojazdow lub lepiej potrafi ja skompensowac, to jest po prostu smierdzace lenistwo i niekompetencja gamonii :-)

Nie dało by się zrobić pomiaru w tłoku.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-02-26 22:59:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
-- Nie dało by się zrobić pomiaru w tłoku.

i to ma byc argument ? no bez jaj jak nie potrafisz nie pchaj sie na afisz :-)

Data: 2018-02-26 10:52:55
Autor: Shrek
W dniu 26.02.2018 o 10:25, tck pisze:

[...]

No i mają rację. Nagrania z tych wideorejestratorow mają podobną watrość co nagrania z jutuba z pokazaniem licznika.

Nie to żebym zapierdalactwo popierał (znaczy czasem palę ale się nie zaciągam;), ale sorry - to jest równie wartościo0we co jakby policjant zeznał, że jechał ponad dwie paki, bo robił wziuum. Co zresztą pokazała sprawa Hołowczyca.

Shrek.

Data: 2018-02-28 20:34:34
Autor: jerzu.xyz
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
On Mon, 26 Feb 2018 10:25:26 +0100, "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl>
wrote:

sorry za zurad, chodziło o Videorapid

Videorapid to produkt Zuradu.

Data: 2018-02-26 17:21:50
Autor: Cavallino
[...]

Spokojna głowa, odbiją sobie na kosztach obowiązkowych serwisów i napraw po każdej stłuczce/pościgu.

Data: 2018-02-25 19:30:29
Autor: Jacek
W dniu 25.02.2018 o 17:30, T. pisze:

Niezłe bryki sobie zafundowali..
Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą poprawę bezpieczeństwa.
Jacek

Data: 2018-02-25 10:57:12
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 25 lutego 2018 19:30:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 25.02.2018 o 17:30, T. pisze:

> Niezłe bryki sobie zafundowali..
Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą poprawę bezpieczeństwa.
Autostrad i ekspresówek coraz więcej wiec szybkie zabawki się przydadzą.
Mnie martwi coś innego całkowity koszt serwisu tego typu samochodów.

Data: 2018-02-25 20:04:44
Autor: Marcin N
W dniu 2018-02-25 o 19:57, Bolko pisze:
[...]

Skoro tak wszyscy się martwią - to ja powiem, że się cieszę.
Cieszę się, że na trójmiejską obwodnicę kilka takich wyjechało i bez litości zgarniają prawdziwych piratów. Takich, co to się kapeluszom nie kłaniają a potem stoi się w gigantycznych korkach, bo trzeba ich zeskrobywać z barierek.

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

--
MN

Data: 2018-02-25 20:06:41
Autor: jerzu.xyz
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
On Sun, 25 Feb 2018 20:04:44 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

Ile aut na dobę jeździło obwodnica 10 lat temu? A ile jeździ dziś? Czy
przez te 10 lat parametry obwodnicy się jakoś zmieniły?

Data: 2018-02-25 20:50:57
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Marcin N pisze tak:

[...]

Serio też się cieszę. Straże i ambulansy również trochę kosztują.

A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy też szybkie BMW mają.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-02-25 20:57:36
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-25 o 20:04, Marcin N pisze:

[...]

To jest nadzieja że zamiast stać gdzieś z alkomatem zaczną dawać
mandaty tym którzy na lewym pasie mają kogoś na zderzaku i nie
reagują.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-25 21:00:40
Autor: Budzik
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
Użytkownik Marcin N marcin5.usun.wykasuj@onet.pl ...

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

Mowisz ze jest szansa ze zaczna takie zachowanie karac mandatami zamiast czepiac sie boguduchawinnych co to przekroczyli na pustej o 20...?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)