Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)

Data: 2018-02-25 19:30:29
Autor: Jacek
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
W dniu 25.02.2018 o 17:30, T. pisze:

Niezłe bryki sobie zafundowali..
Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą poprawę bezpieczeństwa.
Jacek

Data: 2018-02-25 10:57:12
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 25 lutego 2018 19:30:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 25.02.2018 o 17:30, T. pisze:

> Niezłe bryki sobie zafundowali..
Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą poprawę bezpieczeństwa.
Autostrad i ekspresówek coraz więcej wiec szybkie zabawki się przydadzą.
Mnie martwi coś innego całkowity koszt serwisu tego typu samochodów.

Data: 2018-02-25 20:04:44
Autor: Marcin N
W dniu 2018-02-25 o 19:57, Bolko pisze:
[...]

Skoro tak wszyscy się martwią - to ja powiem, że się cieszę.
Cieszę się, że na trójmiejską obwodnicę kilka takich wyjechało i bez litości zgarniają prawdziwych piratów. Takich, co to się kapeluszom nie kłaniają a potem stoi się w gigantycznych korkach, bo trzeba ich zeskrobywać z barierek.

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

--
MN

Data: 2018-02-25 20:06:41
Autor: jerzu.xyz
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
On Sun, 25 Feb 2018 20:04:44 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

Ile aut na dobę jeździło obwodnica 10 lat temu? A ile jeździ dziś? Czy
przez te 10 lat parametry obwodnicy się jakoś zmieniły?

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-02-25 20:50:57
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Marcin N pisze tak:

[...]

Serio też się cieszę. Straże i ambulansy również trochę kosztują.

A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy też szybkie BMW mają.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-02-25 20:57:36
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-02-25 o 20:04, Marcin N pisze:

[...]

To jest nadzieja że zamiast stać gdzieś z alkomatem zaczną dawać
mandaty tym którzy na lewym pasie mają kogoś na zderzaku i nie
reagują.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-25 21:00:40
Autor: Budzik
Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
Użytkownik Marcin N marcin5.usun.wykasuj@onet.pl ...

Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

Mowisz ze jest szansa ze zaczna takie zachowanie karac mandatami zamiast czepiac sie boguduchawinnych co to przekroczyli na pustej o 20...?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)