Zwracam honor ajfonomaniakom

Data: 2019-10-22 11:34:43
Autor: z
Zwracam honor ajfonomaniakom
To takie jeszcze dopytanie? ;-)

Czy we wszystkich ajfonach  na uruchomienie hotspota (znaczy dogadanie się z innym urzadzeniem) pomaga tylko wejście w opcje hotspota?

Oczywistym wydaje się lepsze pytanie dlaczego urzadzenia się nie łączą i trzeba coś tam klikać skoro hot spot jest stale włączony.

Ale już się przyzwyczaiłem że te technologie działają dobrze w teorii...

Dziwne dla mnie jest ZADZIAŁENIE tylko po wejściu w opcje a nie wyłączeniu i włączeniu

Chcę zrozumieć filozofię tego systemu ;-) To taki emejzing?

Zwracam honor ajfonomaniakom