Zwracam się do świni, która sprzedała „newsa” o moim tacie do Faktu.

Data: 2014-05-07 04:13:02
Autor: stevep
Zwracam się do świni, która sprzedała „newsa” o moim tacie do Faktu.
# Do medialnej hieny, która zabawia się kosztem mojego taty:

Ze zgrozą i nie dającym się wyrazić niesmakiem czytam, od wczoraj,  doniesienia medialne dotyczące
stanu zdrowia mojego taty- Wojciecha Młynarskiego.

  Nie ma w nich słowa prawdy ponad to , że tata rzeczywiście trafił do  szpitala. Jest starszym panem i troszkę napędził nam, kilka dni temu  strachu. Na szczęście wszystko już jest dobrze. A to dla brukowców i  portali plotkarskich i innych nie jest dobrze. Bo jak jest dobrze to się  nie „klika”. Czytamy więc katastroficzne brednie, podane pseudo medycznym  językiem. Padają nawet diagnozy i jednostki chorobowe. Telefon się urywa,  wścibskie, obleśne i niedyskretne pytania padają pod pozorem pseudo  troski, mierzonej potem „klikalnością”. Nie można nic zrobić. Tata zamiast  spokojnie sobie odpoczywać musi stale zachowywać czujność, by jakaś hiena  nie wdarła się do niego, by zrobić zdjęcie.

  W tej sytuacji można albo siedzieć cicho i się pogodzić z tym, że ten  świat tak właśnie się kręci. Albo przynajmniej zająć stanowisko. Już tak  mam, że mam wielką gębę.

  Zwracam się do świni, która sprzedała „newsa” o moim tacie do Faktu, bo  tam się to wczoraj nagle zaczęło. Znajdę Cię. Tymczasem chcę Ci  uświadomić, że poza sławnym człowiekiem, w tym szpitalu leżą jeszcze inni  bardzo chorzy ludzie, a lekarze mają coś lepszego do roboty niż opędzanie  się od paparazzich. Donos o tym, że „ Młynarski walczy o życie” może  spowodować, że ktoś naprawdę będzie musiał o nie walczyć. Co wtedy  powiesz? #
Ze strony:
http://skroc.pl/06c99

--
stevep
-- -- -

Zwracam się do świni, która sprzedała „newsa” o moim tacie do Faktu.