Zwróciliście uwagę

Data: 2010-07-02 10:24:27
Autor: wekon
Zwróciliście uwagę
jaką minę miał gajowy na wczorajszym wiecu? Gadał niby jak zwykle, żadnych konkretów, programu tylko, że zgoda buduje, że zagłosujcie i już możecie iśc na grzyby, ryby itd. Ale robił to bez przekonania, jakby z niego zycie uszło. Wyglądał jakby właśnie sie dowiedział, że przegrał, czyżby wiedział więcej niż my? No i dziękował za ponad 80% poparcie, co było oczywiście frekwencją w danym mieście! Ciekwa jestem kiedy zaczną tłumaczyc te jego beznadziejne wpadki tym że ma kreta z pisu w swoim otoczeniu.

wekon

Data: 2010-07-02 10:59:01
Autor: AndrzejN
Zwróciliście uwagę

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c2da23d$0$2586$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla równowagi: doktór prawa, syn polonistki dalej tkwi w żoliborskim slangu. Nie zapytam, gdzie uczył się ojczystego języka.

Kaczyński J.: Nie daliśmy radę  potężnemu frontowi    ...

Kaczyński Lech: Ze wzruszeniem przyjęłem...   wzięłem; zamknęłem;

J.K.: "...jak żeśmy się umówili"

My taki program żeśmy przedstawili  Ceny, których żeśmy bronili

Do Olejnik: żeby pani była partnerem, a nie przyśmiewcą

Wogle

Jest szansa dla wszystkich obywateli, a nie tylko dla niektórych

Podstawą jest prawda  Zlikwidować realny socjalizm   Żeby Polska była jedna... Żeby państwo nie stało tyłem do ludzi

 Nie twierdzę, że  nie jestem zdumiony obecnością Sikorskiego w Gruzji. Nie ukrywam, że tramwajem się jedzie przyjemnie..

Lech: Przed sekundą został powołany

Socjalizm to ustrój hołoty dla hołoty

Data: 2010-07-02 11:32:05
Autor: Coco Chanel
Zwróciliście uwagę
Kaczynski przynajmniej nie bedzie sie osmieszal na arenie miedzynarodowej mowiac o kopalniach odkrywkowych gazu ziemnego :D

Zwróciliście uwagę