Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum

Data: 2013-08-10 12:14:30
Autor: robsonikk
Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum
Witam, dostaliście zwrot za transakcje kartą debetową w meritum za lipiec 2013. Termin jest do 10-go, do tej pory kasa wracała dzień wcześniej a w tym miesiącu nie dostałem. Oczywiście warunki spełnione, napisałem nawet maila, ale przyjdzie mi czekać pewnie do poniedziałku na odpowiedź.

Pozdrawiam.

Data: 2013-08-12 03:38:44
Autor: robsonikk
Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum
Problem po stronie banku, sprawa załatwiona pozytywnie.

Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum