Zwrot 1 zł w Getinonline- brak - czy coś się zmieniło?

Data: 2011-09-02 08:24:14
Autor: Józef Gołaś
Zwrot 1 zł w Getinonline- brak - czy coś się zmieniło?
Witam

Wróciłem z wakacji i zastanawiam sięczy coś się zmieniło

otóż - wpłynęła pensja - wpływ 2096 zł - brak 1 zł zwrotu odnowiły się 2 lokaty - brak 2 zł

czy o czymś nie wiem czy getinonline nie daje juz zwrotu za te poszczególne rzeczy

Data: 2011-09-02 10:37:34
Autor: Kamil Jońca
"Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

[...]

Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-09-02 02:30:33
Autor: lukasm
On 2 Wrz, 10:37, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
"Józef Gołaś" <joze...@NOSPAM.gazeta.pl> writes:
> [...]

> czy o czymś nie wiem czy getinonline nie daje juz zwrotu za te poszczególne rzeczy

Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą

-- http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiarygodny-list-prof-m....
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Ponadto trzeba mieć szczęście i mieć zaksięgowane te 3 operacje. U
mnie np. system pokazuje tylko 1 transakcję w sierpniu i
nieodpowiadające jej saldo. Pozostałe transakcje wcięło.

Data: 2011-09-02 11:46:42
Autor: Wielebny
[...]

To chyba w sumie jednak nie najgorzej...

Ja bym chciał, żeby mi tak wcieło ze dwie transakcje :)

W.

Data: 2011-09-02 11:51:59
Autor: Zbynek Ltd.
Zwrot 1 zł w Getinonline- brak - czy coś się zmieniło?
Elo

Kamil Jońca napisał(a) :
otóż - wpłynęła pensja - wpływ 2096 zł - brak 1 zł zwrotu odnowiły się 2 lokaty - brak 2 zł

czy o czymś nie wiem czy getinonline nie daje juz zwrotu za te poszczególne rzeczy

Trzeba wykonać (IIRc) 3 transakcje kartą

Ba! I to w poprzednim, do omawianego, miesiącu.

Ale i tak nie mam nakarmionej świnki. Lokaty z 30.08. Dzwoniłem na
infolinię - czekać, powinno się pojawić, kiedyś.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Zwrot 1 zł w Getinonline- brak - czy coś się zmieniło?