Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu

Data: 2016-03-02 12:14:21
Autor: radekp@konto.pl
Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu
Data: 2016-03-02 14:25:28
Autor: J.F.
Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iniddblro8ehq1o97c8rk0ihbukfiu2f7p@4ax.com...
http://auto.dziennik.pl/prawo-na-drodze/artykuly/514525,karta-pojazdu-koszty-pienadze-roszczenie-zwrot-samorzad-mieszkancy-kierowca-samochod.html
Było?
Gdzie ja teraz znajdę swoje dokumenty? :)

W teczce z dokumentami auta :-)

Samorzad ? Wplacalem na jakis fundusz ochrony srodowiska ... wojewodzki ?

J.

Data: 2016-03-03 18:53:07
Autor: cef
W dniu 2016-03-02 o 14:25, J.F. pisze:
[...]

To chyba opłatę za  co innego.
Artykuł dotyczy incydentalnych rejestracji w okresie dwóch miesięcy
w 2006 roku a wytwarza atmosferę jakby każdemu się należało jakieś 500zł.

Data: 2016-03-03 23:57:30
Autor: jerzu.xyz
On Thu, 3 Mar 2016 18:53:07 +0100, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

jakby każdemu się należało jakieś 500zł

Każdemu nie. Tylko na drugie auto w rodzinie ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-03-04 10:40:25
Autor: radekp@konto.pl
Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu
Thu, 03 Mar 2016 23:57:30 +0100, w
<8aghdbpkfto381p15gee38i2vdjikiscq5@4ax.com>, jerzu.xyz@irc.pl napisał(-a):

On Thu, 3 Mar 2016 18:53:07 +0100, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

>jakby każdemu się należało jakieś 500zł

Każdemu nie. Tylko na drugie auto w rodzinie ;)

A jeżeli mam 1 auto i przestanę zarabiać? :)

Data: 2016-03-05 10:17:56
Autor: Hinek

Użytkownik "cef"  napisał:

Artykuł dotyczy incydentalnych rejestracji w okresie dwóch miesięcy
w 2006 roku a wytwarza atmosferę jakby każdemu się należało jakieś 500zł.

Te "incydentalne" rejestracje trwały ponad cztery lata. Początkowo pobierano
zresztą nie 500, a 1000zł. Dotyczyło to pojazdów sprowadzanych.

--
Hinek

Data: 2016-03-05 16:36:43
Autor: cef
W dniu 2016-03-05 o 10:17, Hinek pisze:

Użytkownik "cef"  napisał:

[...]

Masz rację. Okres dwóch miesięcy pozostał jako obecnie możliwy
do rozpatrzenia zwrotów (ze względu na przedawnienie).
Niemniej jak leady krzyczą: "Do powiatu po 425 zł na samochód. Samorządy modlą się, by mieszkańcy nie zdążyli" to trudno oprzeć się wrażeniu, że każdemu się należy.

Data: 2016-03-06 10:56:08
Autor: Hinek
Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu
Użytkownik "cef"  napisał

Masz rację. Okres dwóch miesięcy pozostał jako obecnie możliwy
do rozpatrzenia zwrotów (ze względu na przedawnienie).

Można uzyskać zwrot również dawniejszych opłat, tyle że bez odsetek.
Wystarczy odrobina inwencji lub pomoc prawnika.

--
Hinek

Zwrot 425zł za wydanie karty pojazdu