Zwrot VAT za zu?yte wydatki?

Data: 2011-02-24 09:02:53
Autor: Alex
Zwrot VAT za zu?yte wydatki?
Czy przechodząc na zwolnienie podmiotowe powinienem zwrócić VAT
(naliczony, który sobie wcześnie odliczyłem) od wydatków które zostały
już w pełni zużyte, zamortyzowane? Moim zdaniem nie, ale jaki przepis
o tym mówi?

Data: 2011-02-26 01:32:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Zwrot VAT za zu?yte wydatki?
On Thu, 24 Feb 2011, Alex wrote:

[...]

  Mówi o tym brak przepisu :>
  Jak wolisz inaczej: podaj przepis, który stanowi że oddychanie
nie jest opodatkowane.

pzdr, Gotfryd

Zwrot VAT za zu?yte wydatki?