Zwrot butelek ... sklep

Data: 2012-01-29 01:39:36
Autor: Robert Tomasik
Zwrot butelek ... sklep
Użytkownik "KrisPolska" <nictunie@wp.pl> napisał w wiadomości news:jg22sc$ubc$1mx1.internetia.pl...

to w koncu jak to jest z tymi butelkami na dzis? musi przyjsc czy nie?

Przecież chciała przyjąć, tylko za 25 groszy. Zagłosuj nogami i zmień ewentualnie sklep.

Data: 2012-01-29 04:31:00
Autor: gierrro
Zwrot butelek ... sklep
W dniu 2012-01-29 01:39, Robert Tomasik pisze:
[...]

W następnym przecież będzie przerabiał to samo.
Po za tym to grupa pl.soc.prawo.

Data: 2012-01-30 09:04:18
Autor: Tomasz Kaczanowski
Zwrot butelek ... sklep
W dniu 2012-01-29 04:31, gierrro pisze:
[...]

W sklepie, w którym robię zakupy jestem pamiętany i nie  mam problemu ze zwrotem butelek, więc nie w każdym tak jest. Inna sprawa, że raczej nie przynoszę hurtowo, tylko po 2-4, przy okazji. Nie chciałoby mi się iść z większa ilością tylko ze względu na zwrot butelek.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Zwrot butelek ... sklep