Zwrot honoru...

Data: 2021-04-29 14:13:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zwrot honoru...
Niniejszym ;) zwracam [po przetrawieniu czy przed?] honor...
Otóż -- napisałem, że Redmi Note 9 Pro w ,,pełnym słońcu''
jest bezużyteczny, co teraz koryguję. Oceny swej fatalnej ;)
dokonałem patrząc na świat poprzez ciemnione okulary, po
zdjęciu których świat nie wygląda inaczej. W ,,pełnym słońcu''
,,fotochromowe'' szkła są... Trochę ciemne... Niemal czarne,
co widzę dopiero po zdjęciu tychże -- póki są na oczach, nie
widzę owej ciemności... (więc po co inwestować te kosztowne
ciemnienia? -- skoro oczy radzą sobie doskonale z nadmiarem
światła)

Odkrycia swego dokonałem po uwadze mej matki, która zauważyła,
że widać wszystko doskonale, elegancko, wyraźnie czy jakoś podobnie...

[chyba już zwróciłem]

Asusa Maxa widywałem w jasnych okularach -- od lat nie qpuję
,,fotochoromów'' czy inaczej ciemnionych, gdyż żal mi szmalu.
Teraz dobijam okulary wg mnie na pewno ;) nie starsze niż
trzydziestoletnie... Mam jeszcze nowsze, ćwierćwieczne, ale
są jeszcze ciemniejsze, bo bez słońca zabierają chyba 80%,
a w ,,pełnym słońcu'' są jeszcze ciemniejsze...

-=-

Przy okazji zauważam, że jutro spodziewany jest przełom -- więcej
będzie w Polsce dwakroć zaszczepionych niż zachorowanych.

Gdy zostanę kolejny raz zModernizowany, wybiorę się do okulisty,
by otrzymać recepturę na nowe okulary... Być może w prawym oku
zażyczę sobie jedną dioptrię więcej w sferze. Lewe oko jest mi
trochę obojętne. Od ponad 30 lat mam tyle samo (+2) sfer w obu
soczewach okularów, ale teraz nawet z oddali niewyraźnie widzę
z uwagi na sferyczny niedobór OP a po dostawieniu +2 dioptrii
widzę z oddali całkiem dobrze...

-=-

Czytam i słyszę często o respiratorach, ale bardzo rzadko
o płucosercach.

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

Zwrot honoru...