Zwrot kasy na rachunek karty - ile czasu?

Data: 2009-07-01 04:19:11
Autor: Aicha
Zwrot kasy na rachunek karty - ile czasu?
W poniedziałek wieczorem dokonałam zwrotu towaru w sklepie znanej
firmy na I. Transakcja kupna była opłacona kartą, więc zwrot pieniędzy
też na kartę. Sklep konto ma w ING, ja w Lukasie, jeśli to ma jakieś
znaczenie. Ile max czasu mogę czekać na przelew?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-30 22:09:14
Autor: witek
Aicha wrote:
[...]

tyle samo ile na rozliczenie transakcji, zwykle 1-2 dni.

Data: 2009-07-02 09:03:52
Autor: Aicha
Użytkownik "witek" napisał:

> Ile max czasu mogę czekać na przelew?
tyle samo ile na rozliczenie transakcji, zwykle 1-2 dni.

Myślałam, że to działa jak eliksir :) Doczekałam się już.

--
Pozdrawiam - Aicha

Zwrot kasy na rachunek karty - ile czasu?