Zwrot kasy z lokat - kiedy?

Data: 2010-12-22 12:53:41
Autor: Krzycho
Zwrot kasy z lokat - kiedy?
Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na dzisiaj. Czy mogę żądać od OF aby pieniądze z tych lokat były
przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

--
Krzysztof

Data: 2010-12-22 13:45:26
Autor: RobertS
Zwrot kasy z lokat - kiedy?

Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na
dzisiaj. Czy mogę żądać od OF aby pieniądze z tych lokat były
przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

żądać możesz wszystkiego...tylko po co?

jeżeli lokaty były nieodnawialne to kasa wróci na konto, z ktorego ją przelałaś i wtedy będziesz mógł z nią zrobić co zechcesz

RobertS

Data: 2010-12-22 17:14:14
Autor: JanKo
Zwrot kasy z lokat - kiedy?
Agent Krzycho nadaje:

Mam w OF lokaty optymalne których termin zakończenia przypada na
dzisiaj. Czy mogę ż±dać od OF aby pieni±dze z tych lokat były
przelane na konto optymalne w OF w dniu zakończenia lokaty?

Możesz, jednak zerwanie lokat przed terminem grozi utrat± odsetek.

Data: 2010-12-22 22:11:25
Autor: Krzycho
Zwrot kasy z lokat - kiedy?
W dniu 2010-12-22 17:14, JanKo pisze:

Możesz, jednak zerwanie lokat przed terminem grozi utrat± odsetek.

Zatem "data zakończenia" jest dniem w którym OF może dysponować kas±
i dopiero następnego dnia przelać je wewnętrznym przelewem na konto
optymalne w OF. S±dziłem, że już w dniu "data zakończenia" powinienem mieć pełny dostęp do  pieniędzy z zakończonej lokaty.

--
Krzysztof

Data: 2010-12-23 00:03:49
Autor: Krzysztof
Zwrot kasy z lokat - kiedy?

"Krzycho" <biuro@szambo.bu> wrote in message news:ietpsu$4p9$1mx1.internetia.pl...
[...]

cos mieszasz, lokaty zapadajace znikaja z systemu dokladnie o godz 0:00 z data zakonczenia, ale nie sa widoczne od razu na koncie w OF (jezeli podales je do zakonzenia lokaty), pojawiaja sie nad ranem, dokladnie nie podam, ale na pewno przed 8:00, czyli wysylka na I sesje elixir, tak, ze ewentualnie mozna zlecic przelew do innego banku. Lokaty konczace sie na konta w innych bankach znikaja  z systemu tak samo i pojawiaja sie w banku docelowym zgodnie z ksiegowaniem I sesji. Moze zdarzaja sie jakies awarie, ale standardowo, tak to dziala.
Jedyna przypadloscia OF i Getinonline, jest brak mozliwosci wpisania przelewu z data przyszla, jak nie ma srodkow na koncie w momencie wpisywania. Oczywiscie ten system jest tak glupi, ze po wpisaniu przelewu przyszlego srodki mozna przelac natychmiast do innego banku a zlecone przelewy oczekuja z data przyszla, ale tak jak podaje, nie ma mozliwosci ich wpisania bez srodkow na koncie, ot taki 'bug' w systemie, ale oni upieraja sie, ze wszystko jest OK. Szkoda, ze zadne media opisujace dzialanie systemow bankowych tego nie naglosnily, to wtedy moze przeprowadziliby jakis upgrade tego systemu.

Zwrot kasy z lokat - kiedy?