Zwrot kosztów podróży na rozprawę.

Data: 2020-09-14 14:10:27
Autor: Robert Tomasik
Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
W dniu 14.09.2020 o 13:26, Kris pisze:
Byłem wzywany jako świadek na rozprawę
Odległosć w obie strony ok 100km
Złożyłem wniosek o zwrot kosztów podróży wg tzw kilometrówki czyli ok 83gr*100km- jechałem prywatnym samochodem
Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
Jak oni to liczą?
Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

Policzyli właśnie bilet pewnie.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-09-14 05:17:44
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:10:47 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
> Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
> Jak oni to liczą?
> Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

To złotówkę powinni dopłacić

Data: 2020-09-14 15:27:34
Autor: Robert Tomasik
W dniu 14.09.2020 o 14:17, Kris pisze:

[...]

Liczy się najtańszym środkiem, więc może jakiś inny przewoźnik jeździ
tam za 35 złotych :-)

--
Robert Tomasik

Zwrot kosztów podróży na rozprawę.