Zwrot kosztów podróży na rozprawę.

Data: 2020-09-16 07:42:45
Autor: Liwiusz
Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
W dniu 2020-09-14 o 13:26, Kris pisze:
Byłem wzywany jako świadek na rozprawę
Odległosć w obie strony ok 100km
Złożyłem wniosek o zwrot kosztów podróży wg tzw kilometrówki czyli ok 83gr*100km- jechałem prywatnym samochodem
Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
Jak oni to liczą?
Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

https://legnica.so.gov.pl/gdzie-i-w-jaki-sposob-uzyskac-zwrot-kosztow-podrozy-dla-swiadka,new,mg,3,220.html,48

--
Liwiusz

Data: 2020-09-16 05:29:39
Autor: Kris
W dniu środa, 16 września 2020 07:42:48 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
> Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
> Jak oni to liczą?
> Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

Policzyli mi po 35gr/km. a mogli po 1gr/km i tez by było zgodne z tym co podlinkowałeś
Tak więc krzywdy nie mam;)

Zwrot kosztów podróży na rozprawę.