Zwrot kosztów dojazdu

Data: 2012-03-29 15:57:22
Autor: Bydlę
Zwrot kosztów dojazdu
On 2012-03-28 10:40:08 +0000, "Duckbill" <any.party@interia.eu> said:

Moje pytanie dotyczy następujacej sprawy:

- jestem na szkoleniu poza miejscem zamieszkania (odległość od domu to 220km)
- zostałam wezwana przez policję na komendę w miejscu zamieszkania, w celu złożenia zeznań

Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

--
Bydlę

Data: 2012-04-02 13:18:45
Autor: Duckbill
Zwrot kosztów dojazdu
Użytkownik "Bydlę" napisał:

Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

Nijak. Pan policjant zadzwonił telefonem i wezwał. ;->

Ponieważ to był kolejny włam jesteśmy w ciągłym kontakcie ;->>>.

Wezwano mnie tylko po to, by oddać fragment zardzewiałej pompy ogrodowej, którą policja znalazła na skupie.
Napisałam, że włamania są do mieszkania, a domek letniskowy to też jakby nie było mieszkanie.
Ale to nie stanowi treści mojego pytania.

Chodzi tylko kategoryczne wezwanie policji niby w celu przesłuchania, a w rezultacie w celu nie wartego nawet splunięcia, dodatkowo rozwalenia mi całego misternego planu szkolenia i narażenia na koszty ,bo nie ma co kryć jestem w plecy parę ładnych złotych, tylko dlatego, że się policjantowi zachciało zawracać mi d...

Data: 2012-04-02 20:04:49
Autor: Bydlę
Zwrot kosztów dojazdu
On 2012-04-02 11:18:45 +0000, "Duckbill" <any.party@interia.eu> said:

Użytkownik "Bydlę" napisał:

Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

Nijak. Pan policjant zadzwonił telefonem i wezwał. ;->

Czyli nie nie masz wezwania/pouczenia/itd.
To raczej wyjaśnia sprawę.

--
Bydlę

Data: 2012-04-03 16:40:29
Autor: Duckbill
Zwrot kosztów dojazdu
Użytkownik "Bydlę" napisał:

Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

Nijak. Pan policjant zadzwonił telefonem i wezwał. ;->

Czyli nie nie masz wezwania/pouczenia/itd.
To raczej wyjaśnia sprawę.

Tzn?
Będę wdzięczna za trop, bo nie qmam.

Data: 2012-04-03 16:59:07
Autor: Bydlę
Zwrot kosztów dojazdu
On 2012-04-03 14:40:29 +0000, "Duckbill" <any.party@interia.eu> said:

Użytkownik "Bydlę" napisał:

[...]

Gdy dostaniesz wezwanie, to będzie w nim i wyznaczony termin, i pouczenie o prawach i obowiązkach.
Skoro nie dostałaś wezwania, to nie ma sprawy - w tym i kosztów.

--
Bydlę

Zwrot kosztów dojazdu