Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu

Data: 2015-12-03 06:05:21
Autor: michal.menago
Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
Witam,

Po dlugotrwalym wieloletnim procesie zostalem calkowicie uniewinniony, obronca wystawil mi FV na 10k PLN, chcialbym wnioskowac do sadu o zwrot tych kosztow:

1. Do ktore sadu wniesc wniosek?
2. Jaki jest termin na wniesienie po wyroku uniewinniajacym?
3. Jak powinien wygladac taki wniosek - czy wystawiona FV wystarczy?

Z gory dziekuje.

Data: 2015-12-04 10:34:53
Autor: acelnószz
Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krótki jezeli juz nie minal.
A skoro miales pelnomocnika, to czyz nie on powinien Cie o tym wszystkim poinformowac?
Jakby co lepiej zlozyc wniosek bledny, ale w terminie!!!

-- -- -

Data: 2015-12-04 06:15:57
Autor: michal.menago
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 10:34:42 UTC+1 użytkownik acelnószz napisał:
Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krótki jezeli juz nie minal.
A skoro miales pelnomocnika, to czyz nie on powinien Cie o tym wszystkim poinformowac?
Jakby co lepiej zlozyc wniosek bledny, ale w terminie!!!

Ciekawe bo na innym forum ktos napisal:

1. do tego, który wydał wyrok w I instancji
2. 2 lata
3. krótki opis i faktura

Data: 2015-12-04 15:29:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-12-04 o 15:15, michal.menago@o2.pl pisze:
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 10:34:42 UTC+1 użytkownik acelnószz napisał:
Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krĂłtki jezeli juz nie minal.
A skoro miales pelnomocnika, to czyz nie on powinien Cie o tym wszystkim poinformowac?
Jakby co lepiej zlozyc wniosek bledny, ale w terminie!!!

Ciekawe bo na innym forum ktos napisal:

Musisz wyciągnąć średnią.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-04 16:37:58
Autor: ąćęłńóśźż
Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
A ja dzisiaj w TV słyszałem fragment wyroku "zarządza od Skarbu Państwa zwrot kosztów nieopłaconej pomocy prawnej w kwocie...".

-- -- -

Data: 2015-12-04 15:49:23
Autor: rg
Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
Fri, 4 Dec 2015 10:34:53 +0100, w <n3rmnh$7sa$1@node1.news.atman.pl>, "
acelnószz" <nie@dla.spamerow> napisał(-a):

Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krótki jezeli juz nie minal.

Skąd wiesz?
Wg różnych interpretacji obowiązuje normalny okres - 10 lat.

Data: 2015-12-04 08:53:42
Autor: michal.menago
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 15:49:42 UTC+1 użytkownik rg napisał:
> [...]

Skąd wiesz?
Wg różnych interpretacji obowiązuje normalny okres - 10 lat.

To super. Okres wynosi wiec od bardzo krótkiego do 10 lat. Ah te internety :D

Data: 2015-12-04 18:03:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-12-04 o 17:53, michal.menago@o2.pl pisze:
[...]

To super. Okres wynosi wiec od bardzo krĂłtkiego do 10 lat. Ah te internety :D

W skrĂłcie zatem: 5 lat.

Internety? Ach ci internauci. Ma pełnomocnika, ale nie spyta, przecież
google wie lepiej.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-07 13:11:51
Autor: rg
Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
Fri, 4 Dec 2015 18:03:31 +0100, w <n3sh1p$t7o$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

W skrócie zatem: 5 lat.

A jest jakaś podstawa? Kiedyś czytałem mniej więcej coś takiego "okres ten nie
jest uregulowany, więc przyjmujemy standardowy czas dla przedawnienia - 10
lat".

Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu