Zwrot kosztów podróży na rozprawę.

Data: 2020-09-14 13:42:17
Autor: ąćęłńóśźż
Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
Pewnie sędzia policzył z palca ile spaliłe¶ paliwa.
Jest możliwo¶ć odwołania/skargi w pouczeniu?

-- -- -
Dzisiaj dostałem pismo z s±du że przyznaj± mi kwotę 35zł

Data: 2020-09-14 05:16:54
Autor: Kris

https://zapodaj.net/c19e8d1b3f450.jpg.html

Data: 2020-09-14 14:20:19
Autor: ąćęłńóśźż
Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
No widzisz, czyli jeste¶ spuszczony przez Państwo Polskie na drzewo, bo samo uzasadnienie będzie Cię kosztowało 100 zł i zażalenie też co¶ tam (40 zł czy więcej?).

-- -- -