Zwrot kosztów za nieodbyty koncert.

Data: 2009-07-08 08:27:48
Autor: OLO
Zwrot kosztów za nieodbyty koncert.
Witam.
Mam pytanko w sprawie odzyskania pieniedzy.

Kupilem na aukcji internetowej bilety na koncert DM w Wawie - ktory sie nie odbyl. Probuje odzyskac pieniadze.
Bilety były sprzedawane przez firme topbilety.pl . Koszt nominalny biletow 175 zl + koszt przejazdu z Poznania do Wawy. Z racji tego ze nie bylem zainteresowany wyjazdem poprosilem wlasciciela firmy o przyslanie mi tych biletow do domu. Napisalem oswiadczenie w mailu ze nie roszcze pretensji za niewykorzystany w/w dojazd.
I tu w sumie sprawa sie konczy.
Odeslalem bilety. Gosc ma zwrocic mi koszty tych biletow. (nie wiem ile to potrwa). I tu pytanie. Jaka kwote powinien mi zwrocic? Koszt biletow + koszty przejazdu (z ktorego zrezygnowalem) czy tylko sam koszt biletow?

Pytanie sie bierze stad ze skoro koncert sie nie odbyl to ten wyjazd wogole nie mial miejsca a w tym momencie wlasciciel firmy wzial pieniadze za cos czego wogole nie wykonal :/ ( choc ja z tego zrezygnowalem)

Czy powinien mi zwrocic calosc? Wiem ze pewnie tych pieniedzy mi nie zwroci bo sam zrezygnowalem jednak ... no wlasnie.. jednak... Jak to mozna zinterpretowac?
Pewnie powiecie : zrezygnowales to co chcesz odzyskiwac... Pozdrawiam.

OLO

Data: 2009-07-08 01:30:37
Autor: SzalonyKapelusznik
On 8 Lip, 10:27, "OLO" <pienknymar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Jak to mozna zinterpretowac?
Pewnie powiecie : zrezygnowales to co chcesz odzyskiwac...
Pozdrawiam.

OLO

Ma oddac tyle ile zaplaciles.

Data: 2009-07-08 09:14:26
Autor: OLO
SzalonyKapelusznik <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał(a):
> [...]
>
> Jak to mozna zinterpretowac?
> Pewnie powiecie : zrezygnowales to co chcesz odzyskiwac...

A na co sie powolywac? Mozesz jakos to podeprzec paragrafem?
Zaplacilem za usluge z ktorej zrezygnowalem. Nie wiem czy wlasciciel bedzie sie na to powolywal.
Pozdrawiam. I dziekuje za odpowiedz.

Data: 2009-07-08 12:00:49
Autor: Grzesiex
[...]

A nie prościej zadzwonić do tej firmy i zapytać ile kasy oddadzą ?
Jak stwierdzą że część to zapytać dlaczego.
Może problem sam się rozwiąże a może wogóle go nie ma bo firma odda tyle ile zapłaciłeś,
ale to jest "może" i dowiesz się prędzej jak zadzwonisz a potem nam o tym opowiesz.

--
_____________________
Grzesiex

Data: 2009-07-08 11:32:52
Autor: OLO
Grzesiex <schulc@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

zapłaciłeś,
ale to jest "może" i dowiesz się prędzej jak zadzwonisz a potem nam o tym opowiesz.

JAK rozmawialem z wlascicielem firmy to zasugerowal ze kosztów tego dojazdu nie chce zwracac. Nie wiem jak to interpretowac. Dlatego sie pytam. Czy moge zadac zwrotu calosci kasy za nieodbyty dojazd z ktorego zrezygnowalem.

Data: 2009-07-08 18:24:40
Autor: spp
OLO pisze:

Czy moge zadac zwrotu calosci kasy za nieodbyty dojazd z ktorego zrezygnowalem.

Dlaczego nie  anulowałeś dojazdu u przewoźnika?

--
spp

Data: 2009-07-09 11:11:21
Autor: Z P.
spp <spp@op.pl> napisał(a):
OLO pisze:

> Czy moge > zadac zwrotu calosci kasy za nieodbyty dojazd z ktorego zrezygnowalem.

Dlaczego nie  anulowałeś dojazdu u przewoźnika?

Anulowalem. Bo swiadomie kupowalem bilet po cenie z dojazdem wiedzac ze nie bede z niego korzystal.
Warunkiem kupna biletu bylo kupno z dojazdem. Zrezygnowalem z niego. Wlasciciel firmy wyslal mi bilety do domu. Koncert sie nie odbyl. Dojazdu rowniez nie bylo. I tu jest kwestia czy powinien mi zwrocic calosc czy tylko za wlasciwy bilet. O to cale pytanie.

Data: 2009-07-09 13:20:31
Autor: spp
Z P. pisze:

Anulowalem. Bo swiadomie kupowalem bilet po cenie z dojazdem wiedzac ze nie bede z niego korzystal.

Czyli zwrócić powinien całą kwotę - łącznie z dojazdami.

--
spp

Zwrot kosztów za nieodbyty koncert.