Zwrot majatku po raz trzeci

Data: 2013-03-14 14:37:29
Autor: Leming Show
Zwrot majatku po raz trzeci
http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/polska-juz-zaplacila

W latach 60-tych zwrocono 40mld i mial byc koniec roszczen, od lat 90-
tych  zwracaja kamienice, dostali tez kilkadziesiat mld od Niemiec.
Pro zydowski rzad PO chce oddac majatek po raz trzeci. Teraz łosie
wiecie dlaczego tak jebią TV Trwam? bo mowi prawde, jak nie rozumiesz
to przeliteruje, pierdol..ny lemingu.

Data: 2013-03-14 23:48:31
Autor: boukun
Zwrot majatku po raz trzeci
Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:37c67fd0-4ddf-4d4d-b1d7-a53c8841de8dc10g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Wniosek jest jeden, na każdej wojnie, na każdym pogromie się zarabia..., wpierw niby tracąc...

boukun

Data: 2013-03-15 00:43:13
Autor: miś z okienka
Zwrot majatku po raz trzeci

[...]

  czy widzisz Panski Krzyz?
a kysz!
(Tytus, Romek i A'tomek - Ksiega IV)
-- -

Data: 2013-03-15 08:12:43
Autor: xan
Zwrot majatku po raz trzeci
W dniu 14.03.2013 22:37, Leming Show pisze:
pierdol..ny lemingu.

to piszesz tak po katolicku, zgodnie z zaleceniami Torunia ?

Data: 2013-03-22 10:18:09
Autor: grzehorz
Zwrot majatku po raz trzeci
xan wrote:

W dniu 14.03.2013 22:37, Leming Show pisze:
pierdol..ny lemingu.

to piszesz tak po katolicku, zgodnie z zaleceniami Torunia ?

Jestem z Torunia i jakoś się nie utożsamiam z nikim
kto mógłby mu jakiekolwiek zalecenia dawać.
Proszę dokładniej.
Znaczy dokładniej pisać kto, co i skąd.
Komu to się domyśliłem, ale ja nie będę się wyrażał brzydko na forum...

Pozdrawiam
grzehorz
P.S.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem,
że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem

Data: 2013-03-17 18:08:38
Autor: Q
Zwrot majatku po raz trzeci
Zmien zasilacz.

O, i to jest najfajniejsza puenta.
:)

Data: 2013-03-17 18:18:12
Autor: solar
Zwrot majatku po raz trzeci
Zmien zasilacz.

Raczej procesor. :)

"Dlatego, jeżeli więzy krwi zmieniają się w wiązadła, które uniemożliwiają ci kroczenie drogami Bożymi, przetnij je zdecydowanie."
                                 J. E. de Balaguer - załoĹźyciel Opus Dei

Data: 2013-03-15 09:30:11
Autor: Jacek Maciejewski
Zwrot majatku po raz trzeci
Dnia Thu, 14 Mar 2013 14:37:29 -0700 (PDT), Leming Show napisał(a):

http://www.przeglad-

Skąd się biorą tak pogięte umysły? Przecież do takich samych szkół
chodzimy.
NTG, wypad stąd.
--
Jacek

Data: 2013-03-20 15:37:55
Autor: Leming Show
Zwrot majatku po raz trzeci
Skąd się biorą tak pogięte umysły? Przecież do takich samych szkół
chodzimy.

Nie wiem do jakiej szkoly chodziles. Ja uczylem sie z tego
podrecznika: http://tinyurl.com/cp3uxt4 Dzieci pytaja? A czyje sa te
drogi, czyje sa te fabryki, Wszystkich odpowiada narrator. Kw..a to
dlaczego jezdzac wlasna droga mam za nia placic. I dlaczego mozna
wyj..ac wszystkich ludzi z ich wlasnej fabryki. A moze ty ukonczylec
juz nowa, postepowa szkole?

Data: 2013-03-22 10:43:50
Autor: Jacek Maciejewski
Zwrot majatku po raz trzeci
Dnia Wed, 20 Mar 2013 15:37:55 -0700 (PDT), Leming Show napisał(a):

Ja uczylem sie z tego
podrecznika: http://tinyurl.com/cp3uxt4

Aaaa... to wszystko tłumaczy.
--
Jacek

Data: 2013-03-17 18:41:57
Autor: Maciej Bojko
Zwrot majatku po raz trzeci
On Thu, 14 Mar 2013 14:37:29 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

[...]

Bij, zabij, w życiu nie zgadnę, co się kryje pod (niedorobionym)
wielokropkiem.
Anyway, koledzy nie mają racji, to nie zasilacz, tu ewidentnie
nawaliło chłodzenie. (Może być, że wskutek procesor też już szlag
trafił.)

Zwrot majatku po raz trzeci