[Alior][KK] Zwrot na kartę transakcji walutowej

Data: 2013-06-16 12:00:35
Autor: bm
[Alior][KK] Zwrot na kartę transakcji walutowej
Witam Szanownych Grupowiczów

Sytuacja wygląda następująco:

1) Rezerwacja mieszkania (w serwisie pośredniczącym wynajmem) opłacona kartą kredytową (317 EUR przeliczone na 1375 PLN po kursie 4.34 PLN/EUR)

2) Z winy wynajmującego anulowanie rezerwacji i zgodnie z regulaminem serwisu zwrot opłaty na kartę (tym razem 317 EUR przeliczone na 1280 PLN po kursie 4.04 PLN/EUR)

Czyli (prawie) 100 PLN ku chwale bankowości.

Teraz pytanie: Czy warto/uzasadnione jest/przerabiał ktoś reklamację takiej sytuacji?

W regulaminie znalazłem następujący zapis, ale nie jestem pewien czy wyczerpuje on mój przypadek:

"Wycofanie Operacji wykonanej Kartą, księgowane jest z datą otrzymania wycofania transakcji do rozliczenia przez Bank. W przypadku, gdy waluta rozliczeniowa transakcji jest różna od waluty Rachunku, Operacja taka przeliczana jest na walutę rachunku po kursie wymiany walut obowiązującym dla transakcji oryginalnej.
W przypadku naliczenia prowizji od transakcji oryginalnej, jest ona zwracana na Rachunek Klienta w dniu rozliczenia wycofania operacji. Zwrot na Rachunek karty powoduje zmniejszenie bieżącego zadłużenia, nie pomniejsza jednak wartości kwoty minimalnej oraz kwoty całkowitego zadłużenia do spłaty."

Pozdrawiam
BM

[Alior][KK] Zwrot na kartę transakcji walutowej