Zwrot nadplaty podatku za 2008

Data: 2009-06-22 13:39:38
Autor:
Zwrot nadplaty podatku za 2008
Starego konta nie ma. W lutym zmienilem konto ale dopiero w maju ich zawiadomilem o zmianie. Tyle, ze oba byly/sa w tym samym banku, wiec chyba bank jak co to by im kase zwrocil lub mnie zawiadomil. Chyba.

Data: 2009-06-22 15:37:27
Autor: spp
bedemix@interia.pl pisze:
Starego konta nie ma. W lutym zmienilem konto ale dopiero w maju ich zawiadomilem o zmianie. Tyle, ze oba byly/sa w tym samym banku, wiec chyba bank jak co to by im kase zwrocil lub mnie zawiadomil. Chyba.

Pewnie tak było.
Zadzwoń więc do US i spróbuj to wyjaśnić.
Pieniądze po cofnięciu trafiają pewnie do referatu spraw do wyjaśnienia i tam 'dojrzewają'.

--
spp

Zwrot nadplaty podatku za 2008