Zwrot nadpłaty z PIT za 2008 przez spadkobierców

Data: 2009-04-04 12:35:47
Autor: al
Zwrot nadpłaty z PIT za 2008 przez spadkobierców
Witam,
Czy jest możliwość rozliczenia matki emerytki zmarłej w styczniu 2009
PITem przez syna za rok 2008 z powodu zwrotu nadpłaty należnej matce.
ZUS wydał tylko PIT 11 około 15marca na życzenie rodziny i zawiadomił
o śmierci US. Jeśli jest taka możliwość to proszę podać podstawę
prawną. Matka
rozliczała się samodzielnie. Ja jestem pełnoletni ale jeszcze
studiuję.
Pozdrawiam
AL

Zwrot nadpłaty z PIT za 2008 przez spadkobierców