Zwrot niewykorzystanych punktów-Czantoria

Data: 2009-02-25 21:48:59
Autor: didi
Zwrot niewykorzystanych punktów-Czantoria
Narciarzy przyjeżdżających do tego ośrodka wita przy kasach m. in. taki napis "nie dokonujemy zwrotu za niewykorzystane punkty". Pomyślałem że to taki sobie wymysł i kupiłem jeden z proponowanych karnetów.Kasa proponuje 10 lub 6 zjazdów  nie wiem co gdyby ktoś chciał zjechać 8 razy. Acha jeden wyjazd w przeliczeniu na 6 krotny karnet jest droższy od 10 wjazdowego (!!!) Pojechałem pozjeżdżać a nie konstatować sposób obsługi klientów wziąłem się do roboty (jazdy)
ponieważ zaczęło sypać coraz bardziej i znużyła mnie jazda na "przygotowanym inaczej" czyli w ogóle stoku to poszedłem oddać karnet z grzeczną prośbą o zwrot za pozostałe punkty. Nie będę zanudzał was opowieścią o przeprowadzonych dyskusjach nie mniej po ok 10 min kasę otrzymałem
Po co to piszę? a po to abyśmy nie dawali się cwaniaczkom nabijać w butelkę wiem wiem ktoś powie że nie podoba się to w Alpy - pewnie że tak Jadę za tydzień :-) ale na jeden dzień też chętnie wyjadę w Beskidy i jeśli będziemy stanowczy to może coś niecoś ugramy
Pozdrowienia
Jacek

Ja na czantori nie jezdze bo tam jest shit i zaniedbane na maxa- a stok jest najlepszy w ustrniu.
Jak jezdze 4 dni pod rząd na soszow to kazdego dnia slysze narzekanie na czantorie  jak z kims rozmawiam na wyciagu , ze muldy wielkie , ze kamieni duzo i lodu no i ludzi , wiec nie polecam tam jechac.
Poza tym tyle sniegu jest a niebieska trasa na czantori zamknieta ....  i gdzie tu mowa o dbaniu.

Data: 2009-02-25 13:00:23
Autor: PG
On 25 Lut, 21:48, "didi" <andri...@gmail.com> wrote:

Poza tym tyle sniegu jest a niebieska trasa na czantori zamknieta ....  i
gdzie tu mowa o dbaniu.

Od kiedy? Jeszcze w sobotę tam jeździłem.

Paweł

Data: 2009-02-25 22:34:29
Autor: didi
Zwrot niewykorzystanych punktów-Czantoria

Poza tym tyle sniegu jest a niebieska trasa na czantori zamknieta .... i
gdzie tu mowa o dbaniu.

Od kiedy? Jeszcze w sobotę tam jeździłem.

Na biebieskiej czy czerwonej jezdziles ?

Data: 2009-02-26 01:54:20
Autor: PG
On 25 Lut, 22:34, "didi" <andri...@gmail.com> wrote:
> Poza tym tyle sniegu jest a niebieska trasa na czantori zamknieta .... i
> gdzie tu mowa o dbaniu.

Od kiedy? Jeszcze w sobotę tam jeździłem.

Na biebieskiej czy czerwonej jezdziles ?

I niebieskiej i czerwonej. Niebieska sprawiała większe pozory
utrzymanej trasy narciarskiej. Fakt, po 14 zaczęła w niektórych
miejscach rosnąć trawa (tak akurat dla małego stada owieczek), ale
czerwona miała co najmniej taką samą powierzchnię lodowiska.

P.

Zwrot niewykorzystanych punktów-Czantoria