Zwrot op艂aty s膮dowej ?

Data: 2010-08-07 13:39:29
Autor: mauser50
Zwrot op艂aty s膮dowej ?
Witam

Z艂o偶y艂em pisemny wniosek do Sp贸艂dzielni Mieszkaniowej o udost臋pnienie mi jako uprawnionemu sp贸艂dzielcy wgl膮du do jednej z um贸w jak膮 Zarz膮d SM zawar艂 z podmiotem gospodarczym X. Zarz膮d powo艂uj膮c si臋 na zapis art. 18 par. 3 prawa sp贸艂dzielczego odm贸wi艂 mi wgl膮du do przedmiotowej umowy.
Ja korzystaj膮c r贸wnie偶 z zapis贸w wy偶ej cytowanego przepisu z艂o偶y艂em w wymaganym terminie do S膮du Rejestrowego wniosek o zobowi膮zanie SM do udost臋pnienia tej umowy. S膮d wezwa艂 mnie do uiszczenia op艂aty w wysoko艣ci 300 z艂 jako op艂aty S膮dowej i ja tak膮 op艂at臋 ui艣ci艂em.

Moje pytanie jest nast臋puj膮ce:

Czy w przypadku gdy S膮d Rejestrowy uzna moje racje i zobowi膮偶e SM do udost臋pnienia mi przedmiotowej umowy to czy b臋dzie mi przys艂ugiwa膰 prawo do zwrotu wp艂aconej kwoty op艂aty s膮dowej przez Sp贸艂dzielnie Mieszkaniow膮, kt贸ra odm贸wi艂a mi takiego wgl膮du? Je艣li tak to czy musz臋 wobec tego z艂o偶y膰 jaki艣 dodatkowy wniosek do S膮du z takim roszczeniem czy te偶 S膮d samoistnie zas膮dzi zwrot poniesionych przeze mnie koszt贸w?

Zwrot op艂aty s膮dowej ?