[mBank] Zwrot opłaty za KK

Data: 2012-12-13 20:27:46
Autor: Jacek Politowski
[mBank] Zwrot opłaty za KK
Jaka jest obecnie praktyka mBanku w kwestii zwrotu (lub braku
obci±żenia) opłaty rocznej za kartę kredytow± (Visa), po spełnieniu
warunków do zwolnienia?

Naliczaj± i zwracaj±, czy po prostu nie naliczaj±?

Wydawało mi się, że które¶ niedawne (tj. z tego roku) zmiany
skomentowane były tym, że w przypadku spełnienia warunków opłata nie
będzie pobierana (kiedy¶ chyba była pobierana i zwracana).

Tak samo też interpretuję TOiP - "opłata nie będzie pobrana".

Tymczasem u mnie naliczyli.

Oczywi¶cie złożyłem reklamację. DĽi¶ pojawiła się transakcja "Zwrot
opłaty za kartę".

Odpowiedzi na reklamację nie otrzymałem (pewnie przyjdzie kiedy¶
s-mailem), toteż zastanawiam się czy to zwykła praktyka (naliczamy,
zwracamy), czy jednak efekt reklamacji.

--
Jacek Politowski

[mBank] Zwrot opłaty za KK