Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę

Data: 2012-10-24 23:30:56
Autor: Ludwik
Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę
Witam
Warunkiem kilku ostatnich promocji w bankach (ING, mBank Kindle...) jest wykonanie transakcji bezgotówkowych na określoną kwotę. Regulaminy mówią, że transakcje te nie mogą być anulowane lub towar zwrócony.
Pytanie: jeśli zwracając towar otrzymam zwrot na kartę innego banku - czy pierwszy bank o tym wie?

Data: 2012-10-25 06:23:46
Autor: Zibo
W dniu czwartek, 25 października 2012 15:16:45 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Ludwik wrote:

> [...]

> Pytanie: jeśli zwracając towar otrzymam zwrot na kartę innego banku - czy pierwszy bank o tym wie?

Może mają wtyki jak Alior Sync :)

Data: 2012-10-25 06:28:54
Autor: eisenberg
W dniu czwartek, 25 października 2012 15:23:46 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:

Może mają wtyki jak Alior Sync :)

Jakie wtyki? Zrobiłem testowo przelew z karty AS na mPay, stamtąd przelew powrotny na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

Data: 2012-10-25 06:46:12
Autor: Kris
W dniu czwartek, 25 października 2012 15:28:55 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
Jakie wtyki? Zrobiłem testowo przelew z karty AS na mPay, stamtąd przelew powrotny na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.
Trochę skórka niewarta wyprawki;)

Data: 2012-10-25 07:09:05
Autor: eisenberg
W dniu czwartek, 25 października 2012 15:46:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.

Ależ wiem! Podałem tylko jako przykład a propos "wtyków"

Data: 2012-10-25 07:14:02
Autor: Zibo
> [...]

Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.

A masz gdzieś lepszy zysk niż te 3% ?

Data: 2012-10-26 06:09:22
Autor: Luk
> [...]

Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.

Do tego jeszcze -1zł za przelew. Poza tym są limity dzienne dla zasileń z kart - 100zł jednorazowo i 150zł/dzień.

Data: 2012-10-27 02:06:25
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 26 października 2012 15:09:22 UTC+2 użytkownik Luk napisał:
Do tego jeszcze -1zł za przelew. Poza tym są limity dzienne dla zasileń z kart - 100zł jednorazowo i 150zł/dzień.

Wg nowych zasad mPay nie będzie się łapał na zwrot.

Data: 2012-10-27 15:20:56
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 27 Oct 2012 02:06:25 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

Wg nowych zasad mPay nie będzie się łapał na zwrot.

Ciekawe czy niedługo cokolwiek będzie się łapało :) Sync od straszenia
prokuratorem przeszedł do wypowiadania klientom umów - aż jestem zdziwiony,
że mnie nie wypowiedzieli.

AK

Data: 2012-10-25 08:54:47
Autor: johnnybravo
Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę
Pokłosie artykułów o wiśnio-braniu - coraz młodsze pokolenie i coraz dojrzalsze pytania na PBB.....

Data: 2012-11-01 07:34:05
Autor: Zibo
W dniu czwartek, 25 października 2012 17:54:47 UTC+2 użytkownik JB napisał:
Pokłosie artykułów o wiśnio-braniu - coraz młodsze pokolenie i coraz dojrzalsze pytania na PBB.....

Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski...

Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę