Zwrot podatku VAT

Data: 2009-10-06 11:57:06
Autor: Rafał Kowalczyk
Zwrot podatku VAT
Chciałbym zapytać o informacje podane na stronie:
http://www.vat.pl/przeniesienie_i_zwrot_nadwyzki_odliczenia_vat_1105.php

W przypadku przyspieszonego zwrotu 60 dniowego jest tam napisane tak:
"Zwrot przyspieszony - podatek naliczony związany z nabyciem środków
trwałych, ze sprzedażą ze stawką niższą niż 22% oraz ze sprzedażą poza
terytorium kraju, która byłaby opodatkowana, gdyby była dokonana w
Polsce*"

Czyli chyba jeżeli sprzedaję poza granicą Polski (i sprzedaż ta byłaby
opodatkowana w Polsce), ale RÓWNIEŻ w Polsce (i sprzedaż ta jest
opodatkowana) to mogę skorzystać z tego 60 dniowego zwrotu
przyspieszonego?

Termin 180 dniowy, skrócony do 60 dni na podstawie UMOTYWOWANEGO
WNIOSKU złożonego wraz z deklaracją podatkową VAT stosuje się m.in.
gdy:
"60 dni - podatnikom dokonującym dostawy towarów lub świadczenia usług
poza terytorium kraju i niedokonującym sprzedaży opodatkowanej
przysługuje zwrot kwoty podatku naliczonego, związanego ze sprzedażą
poza terytorium kraju, która byłaby opodatkowana, gdyby była dokonana
w Polsce."

Czyli dotyczy to chyba sytuacji gdy sprzedaję poza granicę Polski (i
sprzedaż ta byłaby opodatkowana w Polsce), natomiast absolutnie
NICZEGO nie sprzedałem w Polsce co byłoby opodatkowane?

Pozdrawiam.

http://megalotto.pl - Wyniki lotto

Zwrot podatku VAT