Zwrot prowizji z Allegro

Data: 2009-03-01 16:41:59
Autor: Tomek
Zwrot prowizji z Allegro
Chcę uruchomić procedurę zwrotu prowizji od Allegro,
ale nie wiem czy muszę na taki zwrot wystawić fakturę?
(Bo chyba oni korekty na to nie wystawiają - w końcu wykonali usługę
a tylko idiota który zalicytował wykręca kota ogonem?)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-01 16:53:05
Autor: Piotrek
Zwrot prowizji z Allegro
Tomek wrote:
[...]

Wystawiają faktury korygujące. Przynajmniej tak było w lutym 2008, kiedy miałem analogiczną sytuację.

Piotrek

Data: 2009-03-01 16:58:19
Autor: Piotrek
Zwrot prowizji z Allegro
Piotrek wrote:

Wystawiają faktury korygujące. Przynajmniej tak było w lutym 2008, kiedy miałem analogiczną sytuację.

Aczkolwiek - jak sprawdziłem przed chwilą - faktura korygująca jest na inną kwotę (mniejszą) niż zwrócona prowizja.

Bardzo ciekawe ...

Piotrek

Data: 2009-03-01 17:01:46
Autor: Tomek
Zwrot prowizji z Allegro
Dnia 01-03-2009 o 16:58:19 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał(a):

Piotrek wrote:

[...]

W rzeczy samej. A czy oni zwracają tylko procentową prowizję od sprzedaży,
czy także opłaty za wystawienie aukcji? Bo jeśli tylko prowizję, to muszę
jeszcze cwaniaka ścigać żeby mi zwrócił opłaty za wystawienie.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-01 17:04:17
Autor: SDD
Zwrot prowizji z Allegro

U¿ytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.up4es80zl60ql1unk...

W rzeczy samej. A czy oni zwracaj± tylko procentow± prowizjê od sprzeda¿y,
czy tak¿e op³aty za wystawienie aukcji? Bo je¶li tylko prowizjê, to muszê
jeszcze cwaniaka ¶cigaæ ¿eby mi zwróci³ op³aty za wystawienie.

Wydaje mi sie, ze  taki zwrot nie bylby do konca zasadny!!!!
Przeciez, gdyby wogole nikt nie kupil tego przedmiotu, to - jakkoliwek prowizji od sprzedazy bys nie zapolacil, to jednak oplate za wystawienie aukcji bys jednak poniosl...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-01 17:07:42
Autor: Tomek
Zwrot prowizji z Allegro

[...]

Tak wiem, ale ja teraz muszę wystawić drugi raz tą samą aukcję
i ponieść drugi raz te same koszta. Wiem że to nie jest w sumie sprawa Allegro,
ale jakby zwracali także za aukcję to byłoby bardzo miło :-)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-01 17:17:01
Autor: Piotrek
Zwrot prowizji z Allegro
Tomek wrote:

W rzeczy samej. A czy oni zwracają tylko procentową prowizję od sprzedaży,
czy także opłaty za wystawienie aukcji? Bo jeśli tylko prowizję, to muszę
jeszcze cwaniaka ścigać żeby mi zwrócił opłaty za wystawienie.

W emeilu mam info, że zwrócono prowizję w kwocie złotych 11 z haczykiem.
Korektę mam na 7 złotych z haczykiem i na tę samą kwotę mam fakturę zaliczkową.

Przy czym z tego co widzę to raczej informacja z korekty ma sens (a nie z emaila). Oznaczałoby to, że korekta jest za samą prowizję od sprzedaży (a nie za wystawienie aukcji).

Piotrek

Data: 2009-03-01 17:32:22
Autor: Tomek
Zwrot prowizji z Allegro
Dnia 01-03-2009 o 17:17:01 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał(a):

Tomek wrote:

[...]

zaliczkowÄ….

Przy czym z tego co widzÄ™ to raczej informacja z korekty ma sens (a nie
z emaila). Oznaczałoby to, że korekta jest za samą prowizję od sprzedaży
(a nie za wystawienie aukcji).

Ok, thx!

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-01 17:00:00
Autor: Tomek
Zwrot prowizji z Allegro
Dnia 01-03-2009 o 16:53:05 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał(a):

Tomek wrote:
[...]

Chyba że tak. Co prawda chodzi o grosze, ale trzeba takich cwaniaków tępić

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-01 17:31:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zwrot prowizji z Allegro
Hello Tomek,

Sunday, March 1, 2009, 4:41:59 PM, you wrote:

Chcê uruchomiæ procedurê zwrotu prowizji od Allegro,
ale nie wiem czy muszê na taki zwrot wystawiæ fakturê?
(Bo chyba oni korekty na to nie wystawiaj± - w koñcu wykonali us³ugê
a tylko idiota który zalicytowa³ wykrêca kota ogonem?)

Zwrot prowizji pomniejszy warto¶æ aktualnej faktury - nic nie musisz
wystawiaæ.

--
Best regards,

Zwrot prowizji z Allegro